DR.ÖMER COŞKUN İKBAL'LE ŞİFALI YEMEKLERDE

Kanal 7'de yayınlanan ikballe şifalı yemekler proğramında hergün izleyicilerden gelen soruları cevaplayan Dr.Ömer COŞKUN ,kendisine yöneltilen bir soru üzerine Tiroit çalıştırmak ve troid rahatsızlığı bulunanlar için bitkisel takviye önerilerinde bulundu.

Öncelikle mutlaka Doktor tarafından uygulanan tıbbi tedaviye devam edilmesi gerektiğini vurgulayan Dr.Ömer Coşkun,bu tedaviye ek olarak çörek otu,dereotu ve kereviz tohumu yenilmesini önerdi.Bunların ilaç olmadığının,bitkisel besin takviyesi olduğunu vurgulayan doktor uygulamayı şöyle anlattı.

Çörekotu'nun çok şifalı bir bitki olduğunu belirterek,her evde mutlaka bulunması gerekir.Öncelikle taze olarak alacağımız bir tutam çörekotunu havanda dövmek sureti ile taze olarak tüketiniz.Daha önceden çekilmiş çörekotunu kullanmayınız onun faydası içinde bulunan taze uçucu yağlarda diyen doktor istenildiği takdirde çörek otunun balla karıştırılarak tüketilebileceğini belirtti.Ancak burada dikkat edilmesi gereken hususun kilo problemi olanlar için uygun olmayabileceği.yani bal ile birlikte yendiği takdirde kilo yapabilir.Çörek otu günde bir defa yemeklerden yarım saat önce bir tatlı kaşığı tüketilecek.

Günde bir kez taze olarak alınacak dereotu yemeklerden yarım saat önce çiğnenerek yenecek.
Bir tatlı kaşığı Kereviz tohumu havanda dövülerek yemeklerden yarım saat önce  bir tatlı kaşığı yenilecek.

Ayrıca Kilo problemi olan troid hastalarının normal ekmek yerine Buğday özü yani ruşeym olarak adlandırılan gıdayı tüketmesi gerektiğinin altını çizerek,Bu ruşeym midede suyla karıştığında şişerek tokluk hissi verir dedi.

DR ÖMER COŞKUN VİDEOLU ANLATIM (YENİİİ)
DR ÖMER COŞKUN RUŞEYM VİDEOLU ANLATIM YENİİİ)
Dr.Ömer Coşkun ;şeker,saç dökülmesi,zayıflama,kulak çınlaması,video anlatımı (YENİİİ)

DR ÖMER COŞKUN VİDEOSU;kısırlık,sperm sayısı,rahim kanseri,kist miyom açıklamaları (YENİİ)

DR.ÖMER COŞKUN VİDEOSU
ÖMER COŞKUN İKBALLE ŞİFALI YEMEKLERDE VİDEOLU ANLATIM İZLE


RUŞEYM NEDİR? VİDEOLU ANLATIM İZLE


DİĞER FAYDALI KÜRLER


DR.ÖMER COŞKUN ZAYIFLAMAK İÇİN DOLUNAY DİYETİ


DR.ÖMER COŞKUN KİMDİR?


DR. ÖMER COŞKUN ÇÖREK OTU NASIL TÜKETİLMELİ


 DR.ÖMER COŞKUN ÇÖREK OTU KÜRÜNÜ ÖNERİYOR


DR ÖMER COŞKUN KİLO ALMAK İÇİN BİTKSEL KÜR TARİFİ


DR.ÖMER COŞKUN BOY UZATMA KÜRÜ


 DR.ÖMER COŞKUN SİNÜZİT TEDAVİSİ


 DR.ÖMER COŞKUN'UN AÇIKLADIĞI RUŞEYM NEDİR?


DR.ÖMER COŞKUN VİTİLİGO,SEDEF VE EGZEMA İÇİN


ADET SORUNLARINA PAPATYA,CİVANPERÇEMİ,KAZOTU


DR.ÖMER COŞKUN ÖKSE OTUNU ANLATIYOR


Ömer Coşkun Siğil tedavisi için Kayın Kabuğu


ÖMER COŞKUN'DAN DERS ÇALIŞAMAYAN ÇOCUKLARA BİTKİSEL KÜR


BAĞIRSAK KANSERİNİ ÖNLEYİCİ PATATES SUYU KÜRÜ


MS HASTALARI İÇİN DR.ÖMER COŞKUN'DAN BİTKİSEL DESTEK


KANSIZLIK VE KRONİK BÖBREK RAHATSIZLIĞI TEDAVİSİ

397 yorum:

  1. ÖMER BEY SİGARAYI BIRAKAMIYORUM TABLETTİNİZDEN YOLLARMISINIZ.DEMET

    YanıtlaSil
  2. Sevgili demet hanım Dr.Ömer coşkunun sigarayı bıraktıran ürünü nickdur,omercoskun.com adresinde satılmaktadır.buradan temin edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. ömer bey benim 1.5 yaşında bır erkek cocugum var.Fakat çok zayıf, cocuguma nasıl kilo aldırmalıyım.bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. göz tasını nasıl yok edebılırım yardımcı olabılırmısınız

    YanıtlaSil
  5. ben ismail sahin :annemingözleri yanma kaşın tı oluyo doktora getirdik göz taşı oluşmuş dedi ilac verdi ilacları kullandı ve aynı hastalıgı devam etti busekil bırsenedir devam ediyor bitkisel kür varsa

    YanıtlaSil
  6. SIRT AĞRISI İLE YATIYORUM VE SIRT AĞRIBI İLE KALKIYORUM SEVGİLİ HEMŞEHRİM.12 YIL ÖNCE BEYİN SAPINDA KLUVUS MENENJİYUM AMELİYATI OLDUM.AMELİYATTAN KAYNAKLANMAYAN SÜREKLİ BAŞAĞRISI ÇEKİYORUM.GİTMEDİĞİM DOKTOR KALMADI.DEVAMLI MR.ÇEKTİRİYORUM AMA HERHANGİBİR ŞEY YOK DİYORLAR.30 YILDIR PANİK ATAK HASTASIYIM.AMA HALEN ÇEKİYORUM.İLAÇ KULLANMAKTANDA USANDIM.DEVAMLI HALSİZLİK VAR.PROĞRAMINIZI DEVAMLI İZLİYORUM.YOL GÖSTERİR VEYA MEİL GÖNDERİRSENİZ BİR OSMANİYELİ OLARAK MİNNETTAR KALACAĞIM.SAYGI VE SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  7. Bu bilgilendirme ve paylaşım sitesidir.Ömer Coşkun'a sorularınızı İkballe şifalı yemekler proğramına 0 212 300 03 03 nolu telefona bağlanarak canlı yayında sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. Annemi n sırtı ağrıyordu doktora gıttık film cektiler filme baktı doktor omurga kemiği egrilmiş dedi.ilaç tedavisi verdi. Ama fayda lı olmadı. sizin güzel şifalı bitkilerinizden ne önerirsiniz .teşekkür ederim şimdiden ..

    YanıtlaSil
  9. ikbal abla 1 aydır size telefondan ulaşmaya çalıştım ama düşmedi.
    rica etsem Dr.ÖMER COŞKUN ona direk ulaşabileceğimiz bi numara verebilir misiniz? benim cilt sorunum var lütfen. bana ulaşacağınız telefon numaramı veriyorum.
    05394087002 sizinle yüzyüze görüşme imkanı var mı acaba? birçok hastaneye gitim ama fayda etmedi. bundan dolayı size başvurdum lütfen yardımcı olun bekliyorum...

    YanıtlaSil
  10. ismini vermek istemeyen5 Şubat 2010 12:54

    akıntı için şifalı bitki varmı dır teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  11. FERHAT ÖZDEMİR slm ömer bey ben ders çalışamıyoru bana bitkisel çözüm verirmisiniz şu adrese yollayın ask_0156@hotmail.com'a yollayın iyi günler

    YanıtlaSil
  12. ikbal abla benim yüzümde kahverengi lekeler var ömer hocadan bi kür istiyom bu lekerler birazcık et şeklinde

    YanıtlaSil
  13. vajinal akıntı için şifalı bitkilereburadanulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  14. ciltte oluşan lekeler için bitkisel küre buradan ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  15. merhaba hocam ben 14 yaşındayım geçen gün programa çıktınız boy uzatma kürünü kaçırdım tekrar yazarsanız sevinirim birde sitenize kaydolmaya çalışıyorum ama olmuyor yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  16. mrb.ömer bey benim babamda akne gül rozası adında bir rahatsızlık çıktı ve ilaçlardan bir etki görmüyor yüzünün hertarafını kapladı ve çok canının yandığını söylüyor ne yapmalıyız lütfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
  17. merhaba hocam ben 17 bucuk yaşındayım ve sorunum kilo alamamıyorum ne önerirsiniz msn: onurlu_aslan78@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. merhaba ben züleyha hanım kilo veremiyorum.ve bel fıtığı ameliyatı oldum bir ay önce vermem gerekio ne ne önerirsiniz msn:züleyha_1966@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. rose gül hastalığı ,bu hastalığın en önemli faktörü olan flusing ataklarını önleyebilirse çok büyük bir aşama kaydetmiş olacaklar en azından hastalığın ilerlemesini önlerler.tabi kızarıklık kılcal damar çatlamalarıyla seyreden bir durum ki bunun geriye dönüşü yok tek çözüm lazer veya koter kullanarak kılcal damarları yakma tekniği bunun için yardım alabilirler tabi işinde deneyimli güvenilir bir doktordan yoksa telafisi olmayan doku kayıpları yaşayabilirler ama hastalığın asıl sebebini ortadan kaldırmadıktan sonra geçici bir süre fayda etse bile şikayetleri tekrar eder kanısındayım.Benim tavsiye ettiklerim de diğer hastalara faydalı gelmeye bilir.ama en azından denemelerini istiyorum sonuçta zaten söylediklerimin insan sağlığı açısından yararı var zararı yok.herkese acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  20. söylemeyi unutmuşum eğer mideniz kaldırırsa ki bende zorlanarak içiyorum sabah aç karına sıcak suyun içine 2 yemek kaşığı zeytin yağı damlatıp için oda cok faydalı oluyor çünkü kanı inceltip akışkanlığını sağlıyor.bide limon fazla değil günde bir bardak suyun içine koyup için damarların yapılandırılmasında c vitaminin büyük payı var.belki bu söylediklerim abartılı gelebilir ama inananın yapması 5 dakika almıyor.lütefen bunları deneyin faydasını göreceksiniz.

    YanıtlaSil
  21. slm arkadaşlar bende bu gül hastalığının başlagıç seviyesinde çok araştırma yaptım ailemde doktor çok olduğu için dermotolog arkadaşlarından bilgi aldım.genelde hepsi ilaç yanlılarıydılar ama olsun denedim kullanırken sonuç alıyorsunuz.antimikrobiyal ilaçlardan ama bırakınca eskisi gibi.ama bence bu sorun mikro düzeyde dolaşım bozuklğu ben işim gereği fazla egzersiz yapmayan nadir hareket eden tembel biriydim kısacası ama güneşlenmeyi çok severdim.(güneş hasarı önemli bu hastalıkta)bu hastalık başlangıç seviyersinde flusing atakları yani yüze ani ve yoğun miktarda kan depolanması ve oradan beeyne giderken kanın yavaşlaması ve damarların genişleyip ilerki aşamalarda kanı daha iyi beyne iletebilmek için damrların sanki boru şekli haline gelmesi ve elastiyetini kaybetmesi sonucu iltahaplanıp püstüllerin oluştuğuu düşümdüm (zaten dikkat edecek olursanız bu hastalık büyük oranda kadınlarda yani erkeklere oranla daha az hareket halinde bulunanlarda)bende bunun için serin ortamda beyne kan akışını düzenleyecek hafif egzersiler yaptım ve yeşil çaya başladım düzenli olarak içtim sonuç daha az flusing atakları oldu benim için.ve belli bir süre sonra papül ve püstüllerden kurtuldum.sadece hafif kırmızılık kaldı.ama güneş cıkarken kesinliklikle güneş koruyucu sürün cünkü güneş damar ve cilt yapısını büyük bir ölçüde bozuyor.tabi benimki bir tavsiye bana iyi glen başkasına iyi gelcek diye bi şey yok.allah herkeze acil şifalar versin er yada geç bu hastalığın sırrı çözülecek sadece biraz daha sabır.

    YanıtlaSil
  22. Kilo almak isteyenler7 Şubat 2010 13:43

    1 çay kaşığı çörekotunu bal ile karıştırıp,yemeklerden yarım saat sonra tüketebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  23. kilo almak için7 Şubat 2010 13:46

    200 gr hurma, 200 gr kayısı, 200 gr incir, 150 gr öğütülmüş ceviziçi, 50 gr tuzsuz tereyağı, 20 gr keten tohumu, 1 portakal kabuğu rendesi, 2adet kakule, 2 gr anason tozu, 50 gr öğütülmüş tuzsuz fıstık içi, 1 kilo balı alın.

    Hurmaları akşamdan ıslatıp çekirdeklerini çıkarın. Kayısı, incir ve hurmaları blenderdan geçirin. Bunu ve diğer malzemeleri bala karıştırın. Sabah akşam 1 tatlı kaşığı yiyin.

    YanıtlaSil
  24. merhaba hocam sorumu cevaplamışsınız teşekkür ederim başka bir sorum olacaktı benim annem zayıflamak istiyor ama çocuk emziriyo nasıl zayıflayabilir boyu 1.60 kilosu 70 önerileriniz için teşekkürler birde sizinle online görüşebileceğimiz bir site adresiniz varsa söylermisiniz şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. merhaba hocam ben yine ben benim dayım behçet hastası ölene kadar kullanması için bir hap verildi bu durum kimsenin hoşuna gitmiyor bi öneriniz varsa teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. merhaba ömer bey ben tekirdağdan fatma tokaben 53 yaşında 73 kilo yım bende mide fıtığı var doktora gittim ama ameliyat olmayacağımı söledi acaba siz bana bu konu hakkında bitkisel bir tedavi önerirmisiniz ben ikbal hanımın programından sizi takip ediyorum acaba oradan bana bir bilgi verirmisiniz allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  27. merhaba hocam size günlerdir soru soruyorum sorularıma çabuk ve saçma olmayan yöntemlerle cevap verdiğiniz için teşekkürler adım yağmur

    YanıtlaSil
  28. kız kardeşim kıl dönmesinden 3 defa ameliyat oldu.En son ameliyatından sonra yara hiç kapanmadı.2 senedir devamlı iltihap akıyor. Bitki kürünüz varmı?Yardımlarınızı rica ederim.

    YanıtlaSil
  29. yeğenimin göz çevresinde vitiligo rahatsızlığı var ve daha 8 yaşında. 1 senedirli ilaç kullanıyor. vücuduna dağılmaması için bir öneriniz bitki kürünüz var mı?teşekkürler.

    YanıtlaSil
  30. kıl dönmesi için7 Şubat 2010 17:23

    Kurutulmuş ısırgan otunu az miktar suyun içine atarak haşlayıp lapa haline getiriniz.ılıdıktan sonra 10-15 dakika iltihaplı bölgenin üzerinde bekletin.Lapayı yaranın üzerine koyarken ince bir tülbente sarınız.Bu işleme yara kapanana kadar haftada 2-3 defa devam ediniz

    YanıtlaSil
  31. mide fıtığı için7 Şubat 2010 17:26

    Mide fıtığını tamamen geri çeviren bir ilaç yok. Orta yaşın üzerinde hiçbir belirti vermeyen tesadüfî bir fıtık bulunduğunda hastaya sadece basit tavsiyelerde bulunuyoruz. Bunlar reflüde söylediğimiz tavsiyeler. Bazı gıdalardan uzak kalmaları gerekiyor. Çikolata, tereyağı, kahve ve çok asitli yiyecekleri yasaklıyoruz. Sigara kesinlikle içmemeleri gerekiyor. Çünkü sigaranın mide boşalmasına ve asit salgısına doğrudan etkisi var. Hastalara bir başka önerimiz gece yatarken gövdelerinin üst kısmını yüksekte tutmaları. Bunu yapmak içinde ya yatağın şiltesinin ya da yatağın üst kısmının altına bir yükseltici koymaları gerekiyor. 45 derece eğimle sırtı dik tutarak yatmak tavsiye ediliyor.

    YanıtlaSil
  32. behçet hastalığı tedavisi7 Şubat 2010 17:32

    Kişnişi havanda dövüp toz haline getirin. 1 çay bardağı kaynar suyun içine dökün ve 15 dak. bekletin. Sabah ve akşam 1 er çay bardağı için. 3 Gün sonra ağızdaki yaraların kaybolduğunu göreceksiniz.

    YanıtlaSil
  33. vitiligo için7 Şubat 2010 17:43

    mısır vitiligo için şifa kaynağıdır. Mısır insan bedenini, taneleri ise lekeleri temsil eder.
    GEREKLİ MALZEMELER :
    Kırmızı pancar
    Beyaz lahana
    Elma ve havuç
    1 Tatlı kaşığı zeytin yağı
    Mevsime göre içine ıspanak, kereviz, maydanoz veya tere katılabilir.
    HAZIRLANIŞI VE UYGULAMA ŞEKLİ : Malzemelerin tamamının suyu sıkılarak 21 gün boyunca sabah aç karnına yudum yudum 2 bardak içilecek. 1 hafta ara verildikten sonra kür tekrar edilecek. 1 hafta sonunda metabolizmanız normale dönmeye başlayacak ve karaciğeriniz temizleneceği için yavaş yavaş alalarınız azalmaya başlayacaktır.
    DIŞARIDAN UYGULANABİLECEK BİTKİSEL DESTEK : Mısır Viitiligo için adeta biçilmiş kaftandır. Vitiligo hastaları için mısırın kendisi, koçanı, püskülü iyi bir şifa kaynağıdır. Genetiğiyle oynanmamış, yani hibrit yohumu olmayan mısırı haşlayarak yiyin , mısırın haşlama suyunu için. Mısırın koçanını atmayıp kurutun, öğüterek tozunu yemeklerinize serperek yiyin, çok yararını görürsünüzMısır lapası kürü : Mısırı lapa şeklinde pişirerek vitiligo olan bölgelerinize suyunu ve lapasını sürün.

    YanıtlaSil
  34. ömer hocam 100 kiloyum zayiflamak istiyorum ama yemeden duramiyoru acikinca kendimden geciyorum.iştah kapatici bişeyler yavsiye edermisiniz.

    YanıtlaSil
  35. merhaba ömer bey sıgarayı bırakmak icin agızda ciynenen otun adı nı bu meail adresine yazarmısınız cok tesekkürler.
    muradiye.ungor@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. sevgili ömer bey eşim uyurken yastığına tükrüğü akıyor sebebi ve çaresi nedir acaba bir de rahimdeki yara için bitkisel tedavi var mıdır

    YanıtlaSil
  37. sn ömer hocam annemde koah haslığı var. nefes almakta zorlanıyor. yolda iki adım atamıyor. neler tavsiye edersiniz.saygılarımla..bülent balverir/ ankara

    YanıtlaSil
  38. fikriye....aydın10 Şubat 2010 12:06

    merhaba dr.bey sürekli proğramınızı takip ediyorum çok arıyorum ama bir türlü düşmüyor.benim sorunum bölgesel yağlanma.göbek bölgem çok fazla yağlı 47 yaşındayım bayanım.verdiğiniz tüm tarifleri yaşamıma geçirdim iyi bir sonuç alamadım şimdilik ben sizden zayıflama macununu nereden temin edebilirim diye sormak istiyorum.teşekkürederim

    YanıtlaSil
  39. iyi günler doktor benim benim sol yumurtalığımda kist çıktı doktora gittim ama beklememi önerdi sizin yardımınızı almak istiyorum.aysel

    YanıtlaSil
  40. ağız tabanımda şiddetli kaşıntı var kaşıdığım zaman hapşırık ve burun akıntısı yapıyor alerjik dediler hap kullandım ama bi çaresini bulamadım ne yapmam lazım?

    YanıtlaSil
  41. MERHABA ÖMER BEY ANNEMDE HOMARAYİT VAR. ONUN İÇİN HER HANGİ BİR ÖNERECEGİNİZ ŞİFALI BİTKİ KÜRLERİ VARMI.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER SAYGILAR İYİ ÇALIŞMALAR.

    YanıtlaSil
  42. şeker hastası bi kardeşim war 9 yaşında ne olur size ulaşabileceimiz bir numara werin

    YanıtlaSil
  43. yaşım 45 kolumda sıvı birikindisi intihaplı romanizma başladı önceden kolumdan iğne vurdular kemikden dağılmadı romatizma oldu ne yapmalıyım CRP 7,33 mg/L

    YanıtlaSil
  44. bn 45 yaşındayım 85 kilodayım boyum 1.65 kolumda sıvı vardı iki defa kolumdan iğne yapdılar sonuç olamadım sonra intihaplı romatizma çevirdi bel fıtıgı başlangıçı var dis kabagım çok fazla ağrıyo doktorlar zayıflamamı söylü ama zayıflıyamıyorum bana bitkisel ilaç gönderirseniz sevinirim kırıkkalede otuyorum 15 yıl önce darlıktan böbrekten ameliyat oldum bitkisel ilaçlar zarar verirmi? birde böbreklerimde taş var nasıl düşürebilirim şimdiden teşekkür ederim tel numaram 05064253207 ve kırıkkalede otuyorum

    YanıtlaSil
  45. ne yapamak lazım

    YanıtlaSil
  46. saygılar ömer bey on yıllık evliyim çocuğum olmuyo 2005 yıllında tedavi için doktoro gittim rahim içi miyon olduğunu bunu aldırmamı istedi 6santim olduğunu söylemişti ve aldırdım şimdi bir yıldır tekrar başladım 2defa histereskopi ve laparaskopı çekildi ameliyat sonrası tüplerimin tıkandığını ve rahimin bir tarafının tıraşlandığını açık kaldığını söyledi dr.rum tüp bebek düşünüyorum rahim dar olduğu için sağlıklı olmadığını söyledi çok ısrarlı olduğum için kabul etti tüp bebek merkezine sevk etti hocam allah rızası için bana yardımcı olun ne yapmam gerekiyor yardım edin hayırlı günler

    YanıtlaSil
  47. bn zübeyde ağız tabanımda kaşıntı olduğumu ve çare bulamadığımı daha öncede belirtmiştim ama bir öneride bulunmadınız lütfen şu rahatsızlığıma şifalı bitki kürleri varsa söleyebilirmisiniz? şimdiden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  48. sayın ömer hocam ben kadir musluoğlu hipertansiyon ve kalp hastasıyım gecen haftakı proğramınızda hipertansiyon şeker ve kalp hastaları ilaç kullanmak zorunda değil demiştiniz. Kalbiminde ki damarlarda stent takılı damarlarım ve tansiyonum için bitki önerebilirmisiniz. günde 2 paket siğara içiyorum siğara için karabaş otu diyolar bunu nasıl kullancağımı bilmiyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim sayırlarla.
    (kadirmusluoglu@hotmail.com) cevapları mail olarak atarsanız cok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  49. ömer bey annem 50 yaşında menopoza girdi ama girmeden öncede çok terliyordu günde en az 10 kez üzerini değiştiriyor terlediği için . bu terleme anormal mi birde ne önerirsiniz ? teşekkürler

    YanıtlaSil
  50. selamun aleykum ömer hocam 5senedir sağomuzumda bir ağrı var kac doktora gittiysem şıfa bulamadım boyun düzleşmessi var dediler ama giderilemedi sizden ilac istiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  51. selamun aleykum lokman hekim.burnumdan rahatsızlığım var cok kızarıyor gül rahatsızlıgı dediler cok doktora gittim ilac veriyorlar gecmiyor ne yapabilirim bitkilerle bi cözümü varmı acaba lütfen beni aydınlatırmısınız...tesekkür ediyorum..'zülfiye'

    YanıtlaSil
  52. merhaba hocam benim orta kulak iltihabı sorunum var kulak arkasında peteklerde doluluk hissi var doktor ameliyat dedi ben olmak istemiyorum sizin önerebileceğiniz bitkisel ürünlerinizden yararlanmak istiyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  53. ömer hocam oğlum 18 yaşında boğaz enfeksiyonu geçirdi.antibiyotik iğneler oğlumu kötüye götürdü.sonunda idrarından kan gelmesi nedeniyle urolojiye gittik. böbrek iltihabı iga nefriti tehşisi konuldu.tedaviye başladık ama doktor bunun tedavisi yok diyor.4 5 yıl sonra diyalize bağlanır dedi.nolur sizden cevap bekliyorum bunun gerçekten çaresi yokmu?yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  54. akdeniz ateşi için hangi hastalığı önerirsiniz

    YanıtlaSil
  55. selamunaleykum sayın DR ömer coşkun bey sana ulasmaya calısıyorum ama bır turlu olmadı bende buradan yazarak sızlere ulasmak ıstedım sorunum bır kız cocugum var hasta tıp ta hastalıgına mıkrosafel dıyorlar tedavısı yok dedıler bende sıfalı bıtkıler ıle dedavı olurmu umidi ıle sızlerden yardım beklıyorum kızm 8 yasında klosu 9,5 kg dır gelısım gerılıgı var doktorlar % 100 RAPOR VRDILER SIZ ANLAYIN TABI BUDURUM EN COK ESIMI ETKILIYOR SUREKLI HASTANEDE YATIYOR SERUM OLMADAN TEDAVI CEVAP VERMIYOR TABI KI SIZLER ORADA ALLAHIN SIZLERE VERDIGI BU NIGMETI INSANLARA FAYDALI OLMAK ADINA PORAGRAM YAPIYORSUNUZ BIZDE BU VESILE ILE SIZLERDEN YARDIM BEKLIYORUZ EGER BU YAZDIKLARIM SIZI ILGILENDIRIR DE BIZE ULASMAK ISTERSENIZ 0538 879 78 64 GSM ULASIRSANIZ SIMDIDEN SUKRANLARIMIZI SUNARIZ MUSTAFA KÖROGLU SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  56. 1-Bu sitenin Dr.Ömer COŞKUN ile herhangi bir organik bağı yoktur.Bu site sadece bilgilendirme amaçlı kurulmuştur.Yayınlanan bilgiler çeşitli bilgi kaynaklarından edinilmiş bilgilerdir.Dr.Ömer Coşkun'un resmi web sitesi http://coskuntip.com'dur.Sorularınızı buradan ulaşarak sorabilirsiniz

    YanıtlaSil
  57. oğlum 13 yaşında epilepsi sabah akşam tek ilacı var boyu 1.53 kilosu 56 çörek otu 1 hafta kullandık baş ağrısı oldu sonra çörek otunu kesdik bize ne önerirsiniz rahim kalınlaşmasına ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  58. menüsküs yırtılmasına ameliyat olmadan nasıl bir tadevi tavsiye edersiniz sayın hocam ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederiz..

    YanıtlaSil
  59. ikbal hanım ben 38 yaşında şeker hastası bir bayanım ve günde 4 kez ünsülin kullanıyorum.Vücudumda sürekli ateş oluşuyor ve bunu antibiyotik bilee geçirmiyor.Doktor ömer bey arada krom haplarından bahsediyor onları nerelerden ben alabilirim.Veya dr.ömer bey bu diyabet hastalığıma neler önerebilir?
    yardımcı olursanız çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  60. LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN OKUYUN MERABA BEN 20 YASINDAYIM 2 YASINDA Bİ KIZIM VAR DOĞUMDAN SONRA GÖBEK BÖLGEMDEKİ YAĞLARI VEREMEDİM ALLAH RIZASI İÇİN BANA YARDIM EDİN BOYUM 1.68 KİLOM 66 AMA GÖBEK BÖLGEMİ NASIL ERİTEBİLİRİM SAYGILAR...........

    YanıtlaSil
  61. ikbal hanım ayak tırnagımda mantar var 5 yıldır tedavi görüyorum geçmiyor birde şaclarımda aşırı dökülme oluyor yardımcı olursanız çok memnun olurum

    YanıtlaSil
  62. ikbal hanım ben konyadan zeynep dündar 48 yaşındayım gözümde damar tıkanıklığı göz arkasında ödem oluşuyo bitkisel çözümünüz nedir şimdiden teşekkürler iyi yayınlar ( lütfen okuyun )

    YanıtlaSil
  63. efemef hastalıgım ve kızım da da var düzenli olarak kolsişin kullanıyoruz awa buna ramen ataklar geciriyoruz bizim içi hangi bitkileri önerirsiniz hocam tşk

    YanıtlaSil
  64. merhaba benim adım kübra ankara oturuyorum.13 yasındayım.13 senedir hiperkeretoz hastasıyım.doktorlar şimdilik bir çare yok dediler.siz bize ne önerirsiniz.lütfen soruma cevap verirmisiniz.

    YanıtlaSil
  65. yıldız akbulut17 Şubat 2010 16:13

    Merhaba İkbal hanım ben 33 yaşındayım.Sol bacağımda yırtık ve sıvı çoğalması var.Oğlum 11 yaşında aslım bronşit hastalığı var.DR.ömer beyden cevabını e-mailden yollasanız mutlu oluruz.emre_akbulut_bjK@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. selamlar ikbal hanım hemşerim ömer hocamada selamlar ben tarsustan süheyla elimin üzerinde kahverengi çil gibi güneş lekeleri var buna bitkisel bir çözüm varsa sevinirim ayrıca oğlum kirpiklerini oynayarak eliyle koparıyor bunada bir çözüm verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  67. yasemin erdoğan17 Şubat 2010 16:33

    merhaba ikbal hanım bağırsak koliti için ne önerirsiniz.

    YanıtlaSil
  68. ikbal hanım ne yaptıysam bir türlü kilo alamiyorum 47 kiloyum dr ömer beyden yardımcı olmasını istiyorum ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  69. merhaba ikbal abla ben 17 yasındayım ve kilom beni çok rahatsız edioyor arkadaşlarıma çok özeniyorum zayıflamak için her yolu denedim ama olmadı ilaç kullanmamada ailem izin vermiyor acaba doktor beyden rica etsem zayıflamak içinde sifalı bitkiler varsa önerebilrmi şimdiden çok tesekkür ederim.

    YanıtlaSil
  70. vajına akıntısı için ne yapmalıyız teşekkürler

    YanıtlaSil
  71. ders çalışma isteği için ne yapmalıyız çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  72. benim saçlarım çok kabarıyor ne yapmalıyız teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  73. merhaba hocam.urfadan yazıyorum.bizim 9 aylık bebeğimiz var.doğuştan govatırası var.Euthyrox 25mg ilacı kullanıyor.her ay doktr kontrolünde kan tahlilleri yapılıyor.
    yapılan son tahlil sonuçları....
    THS 3,4788
    FREE T3(FT3) 3,80
    FREE T4 (FT4) 1,27
    BİTKİSEL BİR ÇÖZÜMÜ VARMI?

    akbar_han@hotmail.com
    (teşekkür ederim)

    YanıtlaSil
  74. Ömer Coşkuna sorularınız için ikballesifalıyemekler@kanal7.com.adresinden email atarak sorabilirsiniz

    YanıtlaSil
  75. ikbal abla benim adım ibrahim ben 11 yaşındayım benim sedef hastalığım var ömer hocam bana hangi şifalı bitkiyi öneriyor

    YanıtlaSil
  76. Merhaba İkbal Hanım ben Kayseriden Demet 32 Yaşındayım ve uzun yıllardan beri göz rahatsızlığı mevcut bende iki gözümdede sürekli kanlanma oluyor ve zaman zaman arpacık çıkıyor sürekli ilaç kullanıyorum fakat artık kullanmış olduğum ilaçlarda fayda sağlamıyor Değerli Hocam bana bu konuda yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekkürler Kayseri'den sevgiler...

    YanıtlaSil
  77. merhaba hocam sağolun varolun günlerdir sorularımı cevapladınız ama geçen gün yani geçen pazartesi kanal 7 ana haberi izlerken içim burkuldu haberde bir çocuğun sürekli doğduğundan beri her yeri kabuk ve yaraydı kremler pahalı olduğu için aileside alamıyodu o çocuğa bir yardım edin hocam bitkiler madem her şeye çözüm buluyor o çocuğu bu durumdan kurtarın sizin o hastaya ulaşabileceğinizden eminim hocam lütfen o çocuğa yardım edin daha 5 yaşında baktıkça ağlayasım geldi lütfen tüm kanal 7 ekibi olarak onları destekleyin şimdiden sağolun iyi çalışmalar YAĞMUR

    YanıtlaSil
  78. hocam bronşit için bir ilacınız var mı varsa şimdiden teşekkürler YAĞMUR

    YanıtlaSil
  79. selamualeykum hocam benim arkadasımın yumurtalıkları calısmıyor 14 yasında doktor dediki hormanları cok yuksek adetde olmuyor ne onerirsiniz

    YanıtlaSil
  80. Hocam annem anevizma ameliyatı geçirdi. Bunu takiben kafa tasında iltihaplanma nedeniyle kafa tasının bir kısmı alındı ve antibiyotik tadavisine başlandı. Tedaviden bir süre sonra ellerinde ve ayakalrında uyuşma karıncalanma başladı. ellerdeki karıncalanma bir süre sonra geçti fakat ayakları hala uyuşuk ve karıncalanama şikayeti var. Ne yapabiliriz?

    YanıtlaSil
  81. cvp bekliyoru adresim sehadet_1994@example.com 14 yasındaki bir kız cocugun yumurtalıkları yok hormanları cok yüksek oldugunu soyledi doktor adet de olmuyor cabuk cvp yazın lutfen bekliyorum

    YanıtlaSil
  82. ikbal ablacım hayırlı programlar.Annem Muazzez VE ben seni ve ömer abimizi çok seviyoruz.Ben çemen ve zeytinyağı aldım,boyumu uzatmak için.Ama nasıl kullanacağımı kaç gün bekletip nasıl süreceğimi bilmiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.Ayrıca benim yüzümde siyah noktalar var ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  83. ben irfan kulak çınlaması ve prostak için ne önerebilirsiniz?teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  84. merhaba ikbal abla ben esma ankardan atıyorum emaili boyum kısa uzaması için lokman hekim hocamdam yardım istiyorum ne yapmm gerekiyor.bide benim troidim de var sizden yardıom bekliyorum

    YanıtlaSil
  85. nerıman böbür19 Şubat 2010 14:43

    ikbal hanım sızı cok sevıyorum sızınle bıgun tanısmak ıstıyorum benım kılo sorunum var ama sadece karnım alıyor nasıl zayıflıya bılırım mıdem de eksıme oluyo ve gecelerı uyuyamıyor ıyı yayınlar dılıyorumum bana bı cozum yolu bulursanız cok sevınırım

    YanıtlaSil
  86. benim çoçugum olmuyor 26 yaşında bunun için ne yapmalı yım doktor lar olmaz diyor

    YanıtlaSil
  87. merhabalar hocam. göz altı torbalarının ve morluklarının sebebi nedir bunların geçmesi için ne gibi bir tedavi gereklidir

    YanıtlaSil
  88. ii günler ömer hocam ben ankaradaN,isim vermek istemiyorum,ben 3 çocuk annesiyim,ew hanımıyım,82 kiloyum,34 yaşındayım,1.57 boyundayım.bi türlü kilo veremiyorum sizden yardım istiyorum..sizi ikbal hanım'ın programından sürekli takip -etmeye çalışıyorum,sizden bi yardım istiyorum LütFen Tw De benim sizin bu konu hakkında konuşmanızı bekleyen benim gibi birçok kadın olduğuna inanıyorum,aLLaH Rızası için bir yardım eLi uZaTın..!!

    YanıtlaSil
  89. MERHABALAR BENM 8 YAŞINDA OĞLUM VAR VE HİPERAKTİVİTE-DİKKAT EKSİKLİĞİ VAR.İLAÇ KULLANIYRZ 3YILDIR .İLAÇ KULLNDKTAN SONRA ÇOCUĞUMDA İŞTAHSIZLIK VE DONUKLUK OLUYOR BİZLER BU DURUMA ÜZÜLYRZ VE İLAÇSIZ BİR TEDAVİ İSTYRZ ALLH RIZASI İÇİN YRDM EDN

    YanıtlaSil
  90. slm ikbal abla annemin varisleri var romatizması yüksek,kanında iltihaplanma var.Diz kapaklarındaki sınvı azalmış.Annem şuan çok sancı çekiyor.Yardımcı olursanız çok sevinirim.Progmanızı beğenerek izliyoruz.İyi yayınlar...

    YanıtlaSil
  91. slm ikbal abla annemi alerjik astımı var nefes almakta zorlanıyor hem alerjisine hem astımına faydalı bitkileri dr.ömer çoşkun açıklayabilirmi açıklarsa memnun oluruz sizi beğenerek seyrediyoruz kendinize iyi bakın bby..adım kutay by......:D

    YanıtlaSil
  92. Selam ikbal Hanim Ben Aynur Bas Almanyadan Benim TROMPOZTITIM (PLT) 6 -8 - 10-Kadar Cok Düsüyor Dr Ömer bey Ne önerir Acaba ilginize Tesekürler Almanyadan selamlar

    YanıtlaSil
  93. HOCAM BEN 31 YAŞINDAYIM 5 ÇOCUK ANNESİYİM .85 KİLOYUM VE BUNALIMA GİRİYORUM..BU YÜZDEN ZAYIFLAMAK İSTİYORUM BENİM İÇİN NASIL BİR DİYET ÖNERİRSİNİZ

    YanıtlaSil
  94. İKBAL HANIM BEN 38 YAŞINDAYIM.VE ŞEKER HASTASIYIM.AKŞAM OLDUĞUNDA ELİM VE AYAKLARIM YANIYOR.DR.ÖMER COŞKUN HOCAMIZ BU HASTALIKLA İLGİLİ BİR ÖNERİSİ VAR MI?CEVAPLARSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUM.SİZİ HİÇÇÇ AMA HİÇÇÇÇ KAÇIRMADAN İZLİYORUZ.

    YanıtlaSil
  95. Merhabalar ben 6 yıl önce sezeryan ile bir doğum yaptım. O zamandan beri karnımda inanılmaz şişlik var. Sabah kırk beden giyerken akşama 46 bedene kadar çıkıyorum. doktora gittim fakat sebebini bulamadılar. Bağırsaklarım boşaltım yapmıyor. Her yolu denedim. Lütfen yardımcı olun. Önerilerinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  96. iyi günler ikbal hanım.herkese sevgi ve selamlar.kız kardeşim 13 yaşında.nörojenik mesane, yüksek tansiyon ve kronik böbrek yetmezliği başlangıcı var.hocamızın önerisi ne olur?basur için öneriniz

    YanıtlaSil
  97. slm kanal 7 çalışanların ben 30 yaşındayım benim midemde unser var 10 yıldan beri doktorlara görünüyorum ilaç tedavisi veriyorlar bir etkisini göstermiyor sizden ricam şifalı bitkilerden bir tedavisi varsa yardımçı olurmusunuz teşekür ederim

    YanıtlaSil
  98. slm kanal 7 çalışanların ben 30 yaşındayım benim midemde unser var 10 yıldan beri doktorlara görünüyorum ilaç tedavisi veriyorlar bir etkisini göstermiyor sizden ricam şifalı bitkilerden bir tedavisi varsa yardımçı olurmusunuz teşekür ederim

    YanıtlaSil
  99. slm kanal 7 çalışanların benim midemde unser var 10 yıldan beri doktorlara görünüyorum ilaç tedavisi veriyorlar bir etkisini göstermiyor sizden ricam şifalı bitkilerden bir tedavisi varsa yardımçı olurmusunuz yaş 30 teşekür ederim

    YanıtlaSil
  100. sa merhaba ikbal hanım banim ömar hocama bir sorum vardı benim annem üç yıl önce sol tarafından felç geçirdi yatak hastası sol ayak ve kolu tutmuyor ömer hocamın önere bilceği bir ilaç varmı mümkünse şimdiden cok teşekkür ederim hayırlı yayınlar Gönül TARAKÇI KOCAELİ 05363561379

    YanıtlaSil
  101. Ben 13 yaşındayım yüzümde çok sivilce çıkıyor bunun için bir kür rica edebilirmiyim

    YanıtlaSil
  102. iyi günler hocam benim annemin dizinde kireçlenme var.ne yapabiliriz.

    YanıtlaSil
  103. _._._._._)) dedi ki...
    ii günler ömer hocam ben ankaradaN,isim vermek istemiyorum,ben 3 çocuk annesiyim,ew hanımıyım,82 kiloyum,34 yaşındayım,1.57 boyundayım.bi türlü kilo veremiyorum sizden yardım istiyorum..sizi ikbal hanım'ın programından sürekli takip -etmeye çalışıyorum,sizden bi yardım istiyorum LütFen Tw De benim sizin bu konu hakkında konuşmanızı bekleyen benim gibi birçok kadın olduğuna inanıyorum,aLLaH Rızası için bir yardım eLi uZaTın

    YanıtlaSil
  104. şifa bekliyorum23 Şubat 2010 15:58

    iyi günler ikbal abla benim ömer hocama sorum var benim hamileliğimde kansızlık sorunum vardı 26 gün önce doğum yaptım halen devam ediyo ilaçlarda mide bulantısı ve isal yapıyo halsizlikte yaptığı için ilaçları kullanamıyorum bana şifalı bir tarif verirmisiniz.bide göğüs yaralarıiçin ne kullana bilirim

    YanıtlaSil
  105. canan sabancılar23 Şubat 2010 15:58

    sevgili ikbal hanım sizi devamlı izliyorum ben köyde oturuyorum 31 yaşındayım ama 92 kiloyum ne yapsam zayıflayamıyorum:(ömer çoşkun hocamdan rica ediorm tabletlerinden ve bitkilerinden bana yollamasını istiorum.tel.03643512363 cep.05355556097 vevabınızı beklıormm

    YanıtlaSil
  106. folik asit over kist im var kıllanma yapıor hangi şifalı bitkileri öneriryorsunuz ilgilenmenizi arz ederim

    YanıtlaSil
  107. iyi günler hocam ben size bir soru sormak istiyorum,benm halamın tam boyun bölgesinde ve koltuk altında şişlik belirdi,doktora gittik ve tumor oldugunu ve ameliyat olması gerktigini sölediler ameliyat oldu ve koltuk altından parca alındı alınan parcada tuberküloz oldugunu sölediler tedaviye basladk 9 ay boyunca tedavı gördu surekli ilac tedavisiyle devam ettik her ay kontrolere gitiik ve herseyin yolunda oldugunu sölediler ve ilac tedavisi bitii..bu konuyla ilgili bilgi almak istiyorum ve sizin tavsiyelerinizi bekliyorum simdiiden tesekkurler hocam...

    YanıtlaSil
  108. merhaba ikbal hanım ve hocam;
    doğum sonrası çatlakları nasıl geçire bilirim
    ne yapmalıyım?
    bide vücudumda oldukça tüy var bunun içinde
    ne yapmam gerek ne tavsiye edersini?
    yayında söylerseniz çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  109. syn ömer hocam.bnm adım songül.bnm anneminn kanında iltihap var.çook doktorlara gitti en sonunda iltihaplı romazitma dediler.1 senedir kortizonlu ilaçlar kullanıyor.her ay kontrol olması gerekiyordu fakat doktoru şehri değiştirdiği için ona ulaşamıyoruz.ilaçları da bitince başka doktorlara yazdırıyorlar.fakat o doktorlar bu ilaçları kullanma sana zararlı diyorlar.ancak annem bıraktığı zaman çook kötüleşiyor.bütün bedeni şişiyor.ellerini ayaklarını kullanamaz hale geliyor.bu konu da ne yapmamız gerekiyor hocamm bize yardımcı olursanız çok sevinirizz

    YanıtlaSil
  110. sevgili ömer coşkun
    ben 23 yaşındayım bel fıtığı var.sağ bacagım uyuşuyor.bel fıtığını geçirecek bitkisel bir formül var mı?annem de de göz tansiyonu var ne yapmamız gerek.teşekkürler

    YanıtlaSil
  111. hocam annemde kas hastalığı war acaba ne yapması gerek söylermisinz

    YanıtlaSil
  112. hayırlı günler ikbal hnm ben izmirden fatma açıkgöz drlardan çare bulamadım inş ömer hocadan bulacam lütfen beni arayın size yalvarıyorum .tel:0232 2446729 allah aşkına arayın......

    YanıtlaSil
  113. 14 yıldır fibromilyalji bel ve boyun düzleşmesi var. ve deprosyon var. sürekli tedavi gördüm. ama bir faydasını görmedim. ömer hocam bilgi verirse çok memnun olurum. kronik yorgunlukta VAR. mutlaka cevebınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  114. turan idem
    sayın ömer bey,oğlum 13 yaşında çok zeki bir çocuk .kekemelik sorunu var.bu sorun oğlumu çok etkiliyor,psikiyatriye ve diğer tüm çarelere başvurduk ama bir sonuç alamadık.ergenlik dönemine girerken bu sorunu çözmek istiyoruz.kekemelik için önerilerinizi bekliyorum...KEKEMELİK İÇİN BİR ÇARE...

    YanıtlaSil
  115. ben ıkı cocuk annesı bı bayanım..basen ve gobek cevresındekı yaglrdan kurtulamaıyrum.esımın sakayla karasık dalga gecmesınden cok etkılenıyrum...lutfen yardımcı olun nasıl kurtulabılırım

    YanıtlaSil
  116. ii günler ömer hocam ben ankaradaN,isim vermek istemiyorum,ben 3 çocuk annesiyim,ew hanımıyım,82 kiloyum,34 yaşındayım,1.57 boyundayım.bi türlü kilo veremiyorum sizden yardım istiyorum..sizi ikbal hanım'ın programından sürekli takip -etmeye çalışıyorum,sizden bi yardım istiyorum LütFen Tw De benim sizin bu konu hakkında konuşmanızı bekleyen benim gibi birçok kadın olduğuna inanıyorum,aLLaH Rızası için bir yardım eLi uZaTın..!!

    YanıtlaSil
  117. benim ayak bilegimdenki kemiklerimde catlama lar olmuş 3 ay oldu iyileşmedi ödem yaptı ve agrıda var uyuşuyorda öneriniz nedir

    YanıtlaSil
  118. ben 14 yaşındayım sağ böbreğim %83 sol böbreğim is %17 çalışıyor ne yapmalıyız. annemin de böbrek taşı var acaba bişey yapabilirmiyiz.tel:0(212) 3423208

    YanıtlaSil
  119. selamlar benim derdim olumun 3 yıldır devam eden PROTEYİN KAYBETİREN ENTROPAYİ,3 yıldır doktorlar tarafından takip ediliyoz fakat hic bir sonuc yok.yılda bir ÖDEM oluyoruz ve sık sık grip oluyoruz habire antibiyotik kullanıyoruz.PROTEYİN 4.1 GECMİYOR BU SONUCLA BERABER ALBÜMİNDE 2.4 GECMİYOR .BU DEĞERLER ZAMANLA DAHADA DÜŞÜYOR VE ÖDEM OLUYOR.SONRADA ALBÜMİN ALMAK ZORUNDA KALIYORUZ BUNUNLA BERABER BAĞIŞIKLIK SİSTEMİMİZ DEĞERLERİDE COK DÜŞÜK.BU DURUM 3 YILDIR DEVAM EDİYO OLUM 5 MAYIS 2004 DOGUMLU.DERDİMİZE CARE OLURSANIZ SONSUZ MİNETAR OLURUZ.CEVABINIZI SABISIZLIKLA BEKLİYORUZ ŞİMDİDEN ALLAH RAZI OLSUN YOLUNUZ ACIK OLSUNKİ CARESİZ İNSANLARA CARE BULAYSINIZ ALAH SIZE UZUN ÖMÜR VERSİN BEN BABASI FİKRİ AYDIN BURSADAN YAZIYORUM....

    YanıtlaSil
  120. merhaba ömer bey ben demet benım babam 2 senedir romatizma itlihaplanması var onun için ne yapmalıyız.

    YanıtlaSil
  121. kalçalarımda büyük büyük iltihaplı çıban çıkıyor bi çıkışta 5-6 tane birden çıkıyor nerde ise göbeğimin altında başlıyor diz kapaklarımın üstünde bitiyor bu bölgelerimin her tarfında var ÖMER COŞKUN'dan ricam bana yardım ederse çok sevinirim Allah'a emanet olun... (adımı açıklamazsanız sevinirim)

    YanıtlaSil
  122. merhaba ömer bey ben yusuf menisküs amelattan sonra tekrar dizimde şişlik oluştu bükemiyorum ne yapmalıyız

    YanıtlaSil
  123. mrh.ömer bey.amcamın beyni su topluyor şamt takılı hitrosafali.bunun için önerdiğiniz bir bitki varmı acaba.teşk.

    YanıtlaSil
  124. ben 32 yaşındayım yüzümde egzama var. Kızarma ve pullanma oluyor ne yapmam gerekli acaba . teşekkürler

    YanıtlaSil
  125. SLM BEN FATMA SİZİN SİTEDEN BOY UZATMAK İÇİN ÇEMENOTU'NU ALDIM AMA NE KADAR ZEYTİNYAĞI KATACAĞIMI,NASIL KULLANACAĞIMI,GÜNDE KAÇ KEZ KULLANACAĞIMI VE NE KADAR SÜREDE KULLANACAĞIMI BİLMİYORUM YARDIMCI OLURMUSUNUZ.VE YAYINDA CEVAP VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİMCEVAP BEKLİYORUM FATMA

    YanıtlaSil
  126. hayırlı günler ikbal hanım.böyle bi program yaptığınız için teşekkür ediyorum.benim yüzümde güneş ve doğum lekesi var.birde eşimin sunizit rahatsızlığı var ama bu rahatsızlığı yüzde ağırlık ve baş dönmesi ses hassaslığı şeklinde seyrediyor.şimdiden çok teşekkür ediyorum.fidan akman\samsun

    YanıtlaSil
  127. sayın ömer hocam ben 14 yaşındayım kilom 82 ben zayıflmak istiyorum ama yapamıyorum sizce ne yapmalıyım.

    YanıtlaSil
  128. Merhabalar İkbal Hanım.Benim bu sorumu cevaplarsanız çok sevinirim.Vücudumda ton farklılığı ve kahverengi lekeler var.Bu ton farklılığını nasıl eşitleyebilirim?Cildimin rengini nasıl açabilirim kalıcı olarak.Ömer Bey açıklarsa çok sevinirim.Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  129. Merhabalar İkbal Hanım.Benim sorunum göz altı morluğu.Lütfen Ömer Bey cevaplarsa sevinirim...

    YanıtlaSil
  130. Merhabalar İkbal hanım.Sizi çok seviyorum.Benim sorumu da yanıtlayın lütfen.Vücudumda ton farklılığı ve lekeler var.Bunu nasıl eşitleyebilirim?bunları kalıcı olarak rengini açabilir miyim?Ömer bey cevaplarsa çok sevinirim.Cevabınızı bekleyeceğim...

    YanıtlaSil
  131. LÜTFEN OKUYUN..!!! Vücudumda ton farklılığı bunu nasıl eşitleyebilirim?Cildimin rengini kalıcı olarak nasıl açabilirim?Ömer bey cevaplarsa çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  132. hocam annemin el parmaklarında kemik erimesi var,elektriklenme ve çok ağrısı oluyor.doktorun verdiği sprey ve ilaçlar pek işe yaramadı bunun içim önerebileceğiniz bir bitki ya karışım varsa söylerseniz çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  133. İYİ GÜNLER benim bacağımda çıban vardı fakat yaraya dönüştü ayağa kalkamıyorum çok ağrı yapıyor ilaç kullanıyorum ne yapabilirim? şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  134. merhaba ömer hocam
    Benim kızkardeşim 2 senedir kron hastası 6 kere amelyat oldu intihap topladığı için henüz 17 yaşında acaba ne yapmalıyız şimdiden çok tşk ederim ii yayınlar ikbal abla proğramızı fırsat buldukça dınlemeye calısıyorum .. Havva kavak

    YanıtlaSil
  135. merhaba ömer hocam
    Benim kızkardeşim 2 senedir kron hastası 6 kere amelyat oldu intihap topladığı için henüz 17 yaşında acaba ne yapmalıyız şimdiden çok tşk ederim ii yayınlar ikbal abla proğramızı fırsat buldukça dınlemeye calısıyorum .. Havva kavak

    YanıtlaSil
  136. BEN ÇEMEN TOHUMUYLE ZERYTIN YSĞININ TARIFINI VERMIŞTINIZ BOY UZAMASI İÇİN 300 GR 2 ÇAY KAŞIGI KATTIM YAPTIGIM KARIŞIM SIZCE DOGRUMU VE BUNUN AYRINTISINI BANA TEKRAR YOLLARMISINIZ

    YanıtlaSil
  137. merhaba ikbal abla sizi cok seviyorum.size bir sorum olacak ben almanyadan yaziyorum,Dr ömere soracaktim.benim oglum 6aylik dünyaya geldi ve oksijen kulaniyor halen ve simdi tam bisene olcak dünyada 2.03.09 da dogdu.oksijenden kurtulmasi icin ne yapabiliriz yardim ederseniz seviniriz

    YanıtlaSil
  138. iyi yayınlar progrqmınızı izliyorum ömer hocaya sormak istediğim bazı sorular bir yakınım 67 yaşlarında SERABELLA hastalığına yakalandı bu hasatalık hakkında tedavi edici doğal neler kullanabiliriz tedavisi varmı ya da bu hasatalık durdurulabilirmi TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  139. selamlar ömer hocama sormak istediğim sorular bir yakınımın TRİGİMİNAL NEVRALJİ yani yüzünde sancı var. yaklaşık 40 yıldır var hap kullanıyor ve ayrıca yüzünün diğer tarafıda yüz felci geçirdi yaşı 77 önereceğiniz bir tedavi şekli varmı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  140. selamlar iyi yayınlar bir yakınımın BAŞ DÖNMESİ var bu hastalıkta ne kullanabiliriz ve ayrıca başka bir hasta için DEPRESYONU var ne kullanabiliriz ne kadar sürede iyileşebilir bi kere doktora gittik bir daha gitmedik teşekkürler

    YanıtlaSil
  141. iyi günlar hayırlı yayınlar MİDEM AĞRIYOR SIRTIMA VURUYOR meyan kökü içtim tansiyonum çıktı sirke de içtim,hepsini ama aynı anda içmedim bunlar tansiyonu çıkarırmı bu konularda bilgi verirseniz memnun olurum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  142. slm hocam eşim fmf (akdeniz anemisi de deniyor)hastası ve bir proğramınızda bu konu hakkında bilgi vermişsiniz ama malesef kaçırdım.bu konu hakkında bilgi almak istiyorum.ayrıca eşim hamile.iyi günler diler cevap vermeniz için e mail mi yazıyorum necati_cengiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  143. merhaba ömer hocam öncelikle saygılarımı sunuyorum.hocam benim sinüzitim var ve bende sinüzit başladıktan sonra kafam sarhoş gibi oluyor ve altımda pis koku geliyor.bana yardımcı olursanız hocam çok sevinirim

    YanıtlaSil
  144. meraba ikbal abla benim saçım çok kabarıyor ve kapakleniyor bana ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  145. merhabe hocam
    benim 1 sorum olacakti ben adet görgürken ilk gunu cok sancim oluyor agrisindan duramiyorm ne yapmam lazim.....

    YanıtlaSil
  146. Merhaba,
    45 yasında hepatit B hastasıyım.Kan değeri:250 Ayıca ben bir de mide kanaması geçirdim 6 ay once...Benim için hangi bitkileri önerirsiniz.teşekkürler... Mehmet

    YanıtlaSil
  147. merhaba ömer bey 38 yaşındayım 9 yıldır öksürüyorum iç hastalıkları dr. gidiyarum bir çare bulamadılar akciğerim temiz öksürüğün hiç geçmiyor bi çok ilaç kullandım faydasını görmedim sizden bana şifalı otlarınızdan söylemenizi istiyorum ikbal hanım ve size iyi yayınlar diliyorum

    YanıtlaSil
  148. Merhaba ÖMER Hocam.Eşim kronik hepatitB taşıyıcısı.kan değerlerinde LOKOSİT oranıdüşük çıkıyor.neler önerirsiniz.şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  149. İKBALLL ABLAAA LÜTFEENNN OKUUUUU!ömer hocama bir sorum olcaktıııı babamm tansiyon hastası tansiyonun düşmesi içinn hangiii bitkiyi kullanmamızz gerekiyorrr onu öğrenmek istedimm şimdiden allh razı olsun çok teşkkür ederimm...

    YanıtlaSil
  150. lutfen cvp verın lutfrn ben ıkı cocuk annesı bı bayanım..basen ve gobek cevresındekı yaglrdan kurtulamaıyrum.esımın sakayla karasık dalga gecmesınden cok etkılenıyrum...lutfen yardımcı olun nasıl kurtulabılırım

    YanıtlaSil
  151. zayıflamak için26 Şubat 2010 20:05

    Dr. Ömer Coşkun fazla kiloları bulunan insanların hızla zayıflayabilmeleri için harika bir zayıflama kapsülü hazırladı. Formula 21 zayıflama kapsülü sayesinde basen, göbek, kalça gibi vücudun çeşitli bölgelerindeki yağlar eritilebilecektir.
    Diyet yaparak aylarca sadece 5 kilo vermek için vücudunuzu oldukça fazla yorarsınız. Fakat formula 21 kilo vermenin önündeki engelleri kaldırarak geçmişte alınan tüm yağ topluluklarını yakmaktadır. Sabah ve akşam yemeklerinden önce alınan kapsüller vücudu tüm gün boyunca tok tutmaktadır. Vücut tok olduğundan dolayı haliyle iştah kesilecek ve kilo alımı duracaktır. Hem formula 21 zayıflama ürünü kullanıp hem de diyet yapmanızın hiç gereği bulunmuyor. Bu sebebten dolayı siz oturduğunuz yerden sadece günde iki litre su içerek tüm kilolarınızı kısa zaman da vermiş olacaksınız.

    YanıtlaSil
  152. sinüzit tedavisi için26 Şubat 2010 20:41

    Dr.Ömer Coşkun sinüzit tedavisi için okaliptüs yağının 3 gün boyunca her iki buruna 2-3 damla olacak şekilde uygulanmasını tavsiye ediyor.Ayrıca çin geveni çayıda sinüzit tedavisinde etkili...

    YanıtlaSil
  153. selamun aleykum
    saygi deger ömer bey , benimde size bir sorum olacak cevaplarsaniz cok sevinirim..uzun yillardir bende ev tozuna karsi alerjim var bundan 1,5 yil oncesi 3 yil boyunca her ay igne vuruldum az hafifledi...fakat gecmedi igneyi biraktiktan sonra yine kotu olmaya basladim..lutfen eger bir oneriniz varsa bekliyorum ins.. simdiden cok tesekkur ediyorum...Allaha emanet olunuz.. saygilar efendim..

    YanıtlaSil
  154. ikbal hanım ömer beye sorum çok sinirliyim 27 yaşındayım 2 çocugum var onlara yansıyo yardımcı olursanız sevinirim semra sizi seviyorum

    YanıtlaSil
  155. ikbal abla merhaba ben 17 yasında bir genç kızım kilolarımdan dolyı arkadaşlarımın yanında ve cevremdeki insanların yanında durmaktan çok rahatsız oluyorum zayıflamak istiyorum am aolmuyor ne yapabilirim hocama sorarsanız sevinirim sevgilerimle ...

    YanıtlaSil
  156. merhaba bende reflü ve gastrit var ne önerirsiniz lütfen okuyun

    YanıtlaSil
  157. selamın aleykum

    sayın ömer bey,benimde size bir sorum olacak 2yaşında epilepsi sara hastası kardesım var aktarlardan karışım aldık ısırgan tohumu krısım,ginkgo bilooa karışımı bide cayı var oda karabaşlı karışık biti cayı amaa işe yaramadı kardesım yıne gunde bir kez nöbet geçiriyo sizden öneri beeekliyyorum:(

    YanıtlaSil
  158. merhaba ikbal abla umarım bu mesajımı okursunuz ben 17 yasındayım ve zayıflamak istiyorum Dr.Ömer Coşkun hocamın formula 21 adlı ürünü nü kullanmak istiyorum ama alacak durummum yok baska zayıflama tekniği varmı lütfen yardımcı olun kilom çok yok ama rahatsız oluyorum arkadaşlarım hep güzel güzel giyine biliryorlar fakat benim hep bi yerlerimden etler fırlıyo lütfen bana yardımcı olurmusunuz artık insan içine çıkmak istemiyorum :(((

    YanıtlaSil
  159. Merhaba Ikbal abla ben Kosova-dan Prizren sehri-den yaziyorum ve 39 yasindayim. Burda sizi cok izliyoruz ve cok seviyoruz.Omer beye de selam ve onun icin bir sorun var.Sayin Omer bey ben PCOS hastasi var ve cok yuksek prolaktin var. Siz dediniz ki bu sogan suyu denedim ama faydasi yok.Ben 39 yasindayim ve 2 cocugum var 25 yastan yzeri bu problem dogrulmadi, ben hormon dyzsensizligi var ve adet dyzsensizligi var, ben bromergon hapi kullandim 5 sene ve faydasi yok.Umarim bu mesajimi okursunuz ve lytfen bana yardimci olurmusunuz ve sizden oneri bekliyorum. Allaha emanet ollunuz, saygilar efendim.
    benim adim Lulevera demek (arnautca) Yaz-ciceki, size selam gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  160. annem bek fıtıgı hastalıgı var amelyat olması gerekiyor ama çok ilolu nasıl zayıflaya bilir bize bi yardımcı olursanız seveniriz

    YanıtlaSil
  161. merhaba ikbal hanım ben 65 yaşındayım aniden belden aşağısında bir sızı başladı son bir haftadır devam ediyor kollarım ağrıyor başımı sağa sola çeviremiyorum ömer bey bana ne önerir bitkilerden şimdiden çok teşekkür ederim lütfen bu yazıyı okuyun enise tek..

    YanıtlaSil
  162. epilepsi hastaları için ne bitkiler önerirsiniz.... Allah rızası için lütfen ilkbal hanım 7 yaşında dikkat dagınıklıgıda var özel eğtim merkezinde eğtim almakta email gönderirmisiniz lütfen Allah rızası için ilbal hanım

    YanıtlaSil
  163. öncelikle allahın selam ve selatı üzerinize olsun,ikbal hanım sayın dr.ömer beye sorum olacak ve bu sorunun cevabını yazar veya yayınlarsanız minettar olurum, ben 3.derece hemoroit hastasıyım geçen nisan ayında özel bi hastanede longo ameliyatı olmak için gittim yapılan kolonoskopide makata 3.cm uzaklıkta tümör tesbit edildi ve alınan biobside adenekarsinom çıktı (üreyen kanser) ama dr.söylediği hiç bir belirti bende şükürler olsun yok sadece benim tek ve en büyük sorunum hemoroid ve ameliyat etmediler bağarsağı yukarı alıp kemo ve radyo terepi önerdiler ben yaptırmadım.şimdi sayın hocama sormak istediğim ben bu hemoroitden nasıl kurtulabilir ve iyileşirim yardımcı olursanız gerçekten minnet duyarım.allah yar ve yardımcınız olsun.. mail adresim yahya_gurbuz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  164. merhaba ikbal hanım benim dr ömer coşkuna bir sorum olacak hamilelikten dolayı göğsümde ve kalçalarımda derin çatlaklar oluştu şu anda çatlaklarım kırmızı ve mor renkte ve bu görüntü hiç hoşuma gitmiyor ayrıca saçlarım çok fazla dökülüyor lütfen yardımcı olun :(

    YanıtlaSil
  165. imdat ikbal hanım beni kurtarın yaşım 33 1,10,2009 tarihinde bel fıtıgı ameliyatı oldum ama agrılarım yine başladı lütfen bana yardım edin oglumun mail adresine yazarsanız cevabı sevinirim niyazi_aslan_1905@hotmail.com

    YanıtlaSil
  166. iyi yayınlar ikbal hanım g.antepten enine bende kabızlık sorunu var funda.nane.anason.mayana.karışımı ilac kulandım gecti ilac bitti tekrar başladı,eşimde egzeme var kaşıntı yapıyor pul pul lekeler oluşuyor tedavi edecek birseyler söylerseniz simdiden tesekkürler.

    YanıtlaSil
  167. CANLAR ŞEHRİ ERZİNCANDAN SELAMLAR.Benim eşimde akne sorunu var.Birçok ilaç ve krem kullandı ama geçmedi.En son çok ağır bir ilaç verdiler ama kullanamadı.karaciğer değerleri yükselmiş bu ilaçdan dolayı ve bir çok yan etkisi vardı.LÜÜÜÜÜÜÜTFEEEEEEENNNNN bir cevap yazın neler önerirsiniz.göğsü ve sırtının ciğer gibi bir görütüsü var.Ne yapalım. selamlarve şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  168. hemoroit için bitkisel çözümler nelerdir

    YanıtlaSil
  169. ÇOK ACİL!!!!!!İyi yayınlar.Babamda damar tıkanıklığı var 6 yıl önce böbreğe giden damarlara stand takıldı 3 yıl önce de karın damarlarında tıkanıklık oldu.Yaklaşık 1,5 aydır da Bağırsaklarında Kolit Ülser tedavisi görüyor.Bu tedavi devam ederken ayak parmaklarında morarma oldu.Ayak kılcal damarlarında tıkanma var dediler.Doktorlar umutlu konuşmuyor.Ülserden dolayı 25 kilo kadar verdi ama tıkanıkların ciddi boyutta olduğu söylendi yalvarırım size bir çözüm üretin teşekkür ederi.

    YanıtlaSil
  170. 2008 ekim ayında beyin kanaması , kısmi felç geçirdim.sağ kol,sağbacağım hala eski haline dönmedi.hafif aksama ve elimde özellikli bir iş yapma yetisi yok ne yapmam lazım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  171. merhabalar ömer hocam kulaklarım tuttuğu kirden dolayı inanılmaz ağrı yapmakta acaba bana önermeniz gereken bir ilaç var mı acaba ilginize teşekkürler...

    YanıtlaSil
  172. ben kader. eşimde 8 yıldan beri romatoitadrit var.bunun tedavisini görürken akciğerinde delik açıldı oradan intihap aktı.8 aydan beride bunun tedavisini görüyor.5 yıldan beride kortizon kullanıyor. hem doktorun verdiği ilacı kullanıp hemde sizin önedğiniz bitkisel ilacı kullanabilir mi?detaylı olarak anlatırsanız memnun olurum.iyi yayınlar. şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  173. iyi yayınlar ikbal hanım ben gaziantepten kader eşimde 8 yıldan beri romatoitadrit var.bunun tedavisini görürken akciğeri delindi oradan intihap aktı.8 aydan beride bunun için tedavi görüyor.kullandığı ilaçlarında faydasını görmüyor.ayrıcada kortison kullanıyor.hem doktorun verdiği ilaçlar hem de sizin önereceğiniz bitkisel ilaçları birarada kullanabilir mi?detaylı olarak bilgilendirirseniz sevinirim.şimdiden teşekkürleri iyi yayınlar.

    YanıtlaSil
  174. merhaba ben 1.5 yıl önce doğum yaptım bende çok çatlak var ne yapmalıyım lutfen bana yardımcı olun pisikolojim çok bozuldu bana yardımcı olun şimdiden selamlar

    YanıtlaSil
  175. merhaba ikbal hanım benim dr ömer coşkuna bir sorum olacak hamilelikten dolayı göğsümde karnımda ve kollarımda derin çatlaklar oluştu şu anda çatlaklarım kırmızı renkte 1.5 yıl oldu doğum yapalı ve bu görüntü hiç hoşuma gitmiyor ayrıca saçlarım çok fazla dökülüyor lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  176. selam ikbal abla. benim ayağımda nasıra benzer bir şey çıktı. fakat nasır değil. dedem et çivisi diyor adına.6aydır ayağımda son zamanlarda acı vermeye başladı.ne yapmalıyım ? teşekkürler...

    YanıtlaSil
  177. ben 35 yaşındayım göztıkanıklığım var allah için yardım edin

    YanıtlaSil
  178. adnan ikbal hanım benim hanımın bademcikleri şişiyor ve başımın agrısı var baş agrısından çok rahatsız lütfen bana yardımcı olurmusunuz maddi imkanım olmadıgı için bana yardım edip bu tedaviyi yaparmısınız

    YanıtlaSil
  179. merhaba ikbal hanım çatlaklar için verdiğiniz bilgileri kaçırdım elektirikler gitti rica etsem tekrar edermisiniz

    YanıtlaSil
  180. safra kesemde taş var ameliyat olmak istemiyorum ne ypmam gerek

    YanıtlaSil
  181. hocam annemin ayagında morarma var nasıl giderebiliriz

    YanıtlaSil
  182. merahaba ocam ben esengul makedonyadan anem icin sizden bir yardim rica ederim anem in yasi 30 ama kilosu 120 ve kilosundan dolayi cok hasta bel arisi bacak arisi var nekadar doktorlara giysek fayda etmedi siz ne onerirsiniz

    YanıtlaSil
  183. hocam inflamatur bağırsak hastalığı için bitkisel tedavi var mı? Varsa yardımlarınızı bekliyoruz.alos0674@hotmail.com

    YanıtlaSil
  184. ikbal abla lütfen oku benim ağzım kokuyor diç eti iltabım var bana yardım et bird e benim kardeşim 6 yaşında şeker hastası oldı insülün kullanıyor ne olur bize yardım ettttttt! ADRES:abdul halik renda mah.yunus emre cad. sudan sk.no 35/1 ÇANKIRI BEYZA DEMİRAY

    YanıtlaSil
  185. esselamun aleykum ben halil ibrahim cömert.Babam şeker hastası beyın kanaması geçirdi 3 kere şuanda yatalak sag tarafı kısmi felç baypast amaliyatı oldu 2004 de 2.5 yıldır yatalak tuvaletını soleyemıyor yedıgını ve içtıgını hatırlamıyor.Sayın hocamdan ve sızden yardımlarınızı bekliyorum allah rızası için adresim fatih mahallesi ikbal cad.eda sokak.no:18 sancaktepe:/samandıra:/istanbul

    YanıtlaSil
  186. rica ediyorum. benim 3.5 yaşında bir oglum var sorunumuz konuşamamak birkaç kelimeden başka konuşması yok ama herşeyi biliyor anlıyor.doktor toplum içine karışsın akranlarıyla birlikte olsun diyor. tavsiyesinede uyuyoruz ama bir sonuç alamıyoruz. bize yapacagınız tavsiyenizi ck01bb709@hotmail.com adresine yazarsanız minnettar olurum .

    YanıtlaSil
  187. mrb hocam benim anne karnında henüz 30 haftalık bebeğim var rutin muayenede ciğerlerinde su toplandığı tespit edildi doktorlar müdahele etmenin riskli olduğunu söylüyor hiç bir tedavi uygulanmıyor sizin bir öneriniz varmı yardımcı olursanız sevinirim allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  188. S.A ben suudi arabistandan iki yıl once hıpofız amelıyatı oldum bunun oncesındede prolactın ım yuksektı su anda da prolactın hormonum yuksek oldugu ıcın adet duzensızlık lerım var bunun ıcın ne onerırsınız

    YanıtlaSil
  189. slm ikbal hanım ben hatay dan yazıyırum. Benim 10. yaşında oğlum var yalnız eklem romatizması var tedavisi nedir ömer beye de çok slm

    YanıtlaSil
  190. slm ikbal hanım benim 10 yaşında oğlum eklem romatizması var nasıl iyleşir yardımcı olursanız sevinirim.Hatay-antakyadan hakan dönmez

    YanıtlaSil
  191. slm ikbal hanım benim babam akciğerrden kemoterapi görüyor sizden ve ömer hocadan şifalı bitkilerdende yararlanmak istiyoruz yardımcı olursanız sevinirim iyi günler

    YanıtlaSil
  192. slm yigenim 1 yıldır sürekli havale geçiriyo şuan ankarada hastanede yatıyo ama havalenın neden oldugunu bulamıyolar tabiki bu sırada havalesi sürekli devam ediyo durduramıyolar durdurmak için ne yapmamız lazım teşekkürler

    YanıtlaSil
  193. slm 20-25 senedir miğdem rahatsız 67 yaşındayım doktora gidiyorum ama hiç bir fayda bulamadım midemin üstünde sanki taş var sıkıyor romotoitartrit var bütün vücudum ağrıyor bunun için ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  194. Anneannemin ensesinde yumruk şeklinde şişme var film çekildi kötü huylu bir şey çıkmadı sinirselmiş nasıl tedavi olabiliriz

    YanıtlaSil
  195. merhaba ben gulhat, annem 50 yasinda hipe tansyonu var, omuzlarinda ve bacaklarinda kirecleme var, 5 senedir monepoza girmis, iki senedir kemik-erimesi var doktoru diyor bu aralar daha cok kemik erimesi var, ve diyor eger boyle devam edrse 6 ay icin'de yuruyemez hale gelir. bu durm'daki bir hastaya ne bitkisel tedavi onerir'siniz. saygilarimizi sunar cevabinizi bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  196. doktor bey babamın bel fıtığı var çare olarak ne önerirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...