DR.ÖMER COŞKUN KRONİK BÖBREK YETMEZLİĞİ VE KANSIZLIK

SORU:
Sayın Ömer Bey bende kronik böbrek yetmezliği var,ürem ve potasyumum yüksek ne yapmalıyım?Hangi şifalı bitkiyi kullanmalıyım?

CEVAP: Böbrek hastalarının dikkat etmesi gereken suyun yeterli alımıdır. Nasıl arabaya çalışması için yakıt koyuyorsak böbreğinde çalışması için su lazım. Böbrek rahatsızlığı bulunan kişi kendini korumak için su içmeli. Havaların ısınması ile vücut aşırı su kaybına uğrar.
Kronik böbrek rahatsızlığı olanlar için en şifalı bitki altın başak otudur. Hasta altın başak otunu 3 ay düzenli olarak kullandığı taktirde üre,üreik asit ve kreatinde düşmeler gözlenir. Ben ayrıca kronik böbrek hastalarına yoğurt otunuda tavsiye ediyorum. Yoğurt otu hem lenf sistemine hemde böbreklerde bulunan nefronun yapısına yardımcı oluyor. Ayrıca çoğu böbrek hastasında kansızlıkta beraber oluyor. Kansızlığı önlemenin en iyi yolu üzüm çekirdeğidir. Günde 1 tatlı kaşığı üzüm çekirdeği yendiği zaman 1 ay sonra kan hücrelerinde yükselmeler oluyor. Kemik iliğinden hücre üretimi artıyor. Ama kansızlığı gidermek için 4 ay kadar bunu almak gerekiyor. Yada 1 çay kaşığı keçi boynuzu pekmezi içmek gerekiyor. Kronik böbrek yetmezliği bulunanlar bu saydıklarımın dışında idrar söktürmek için yeterli sıvı almak koşuluyla tavsiye edeceğim bitki kırkkilit otudur. Böbrek iltihabı olanlar,böbreğinde taş bulunanlarözellikle kırıkkilit otunu tavsiye ediyorum.

6 yorum:

  1. sayı ömer hocam bende 6ay önce kansızlık tehşisi konuldu bana ferrum fort hapını 6ay kullan dediler hala kullanıyorum hastaneyi gittigim de bu sefer de dodex ignesi verdiler onuda kullanıyorum tahlil sonuçlarıma baktılar atış var ama cok az dediler ben külo aldım ama kansızlık var hale ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  2. babama üç ay önce nakil yapıldı.fakat kreatin ve ürede artış var.şeker de ilaçlara bağlı olarak yükseliyor.ne yapmamız gerekir.

    YanıtlaSil
  3. sayın ömer çoşkun böbreklerimde 2 tarafdada iltihap war 20 m büyüklüğündede taş var hangi bitkisel ilaçları kullanmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  4. sayın ömer çokşun her 2 böbreğimde iltihab var vede taş var taşlar 20 m büyüklüğündedir hangi bitkisel ilaçları kullanmam gerekiyor lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  5. bu dediğiniz bitkilerin hazırlanışı ve kullanılışı hakkında bilgi verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  6. Altın başak, yoğurt otu ve sarıballı baba otlarının karışımı ile yapılan çay böbrek büzülmesinde ve böbreği çalıştırmakta çok faydalıdır.

    Kullanımı:1 bardak kaynar suya, 10 gr ufalanmış çiçekli bitki konur, 10 dk bekletilir, günde 4-5 bardak içilir

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...