ÖMER COŞKUN'DAN DERS ÇALIŞAMAYAN ÇOCUKLARA BİTKİSEL KÜR

Kanal 7'de yayınlanan ikballe şifalı yemekler proğramında Yard.Doç.Dr Ömer Coşkun çocuklarda dikkat eksikliği ve anlama bozuklukları, dersleri anlayamama için ginko biloba 60 miliğram tableti hergün alıcak,

2. biberiye bitkisi bir çay bardağı içerine 1 çay kaşığı biberiye 6 adette kuru karanfil 5 dakika demlendirerek içirin dikkat bozuklukları ve anlama zorlukları için muhteşem şifalı bitkidir
 3.sü ise ökse otudur ökse otunu sabah akşam bir çay bardağı su içerine 1 çay kaşığı ökse otunu 10 saat demleyerek içiriniz. taze sıkılmış havuç suyu içerisine 1 çay kaşığı zeytin yağı koyunuz taze sıkılmış havuç suyu beyin fonksiyonlarını arttırır ayrıyetten hergün bir adet ceviz yediriniz .

4 yorum:

  1. 1.SORU:Sayın ikbal hanım ve sevgili ömer bey annemin kolestrol hastalığı var... bunun için ne yapmamız gerakir?
    2.SORU:anneannemin dizi kireçleme bunun için meşe otu dediniz ama koyümüzde hiç meşe ağacı yok!bunun iççin daha kolay bir yöntem söylerseniz memnun olurum:D

    BaNa UlAşMaK iÇiN:ecrin_gizem_nur@hotmail.com
    yedek msnem:sen_ben.hepberaber@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. kızımda yanık sonrası yan baldır kısmında keloid skar oluştu silkon ve basınçlı korse verdiler fakat kullandıktan sonra skarın alt ve üst kısmında doğum sonrası oluşan çatlaklar gibi kırmızımsı izler oluştu.ENJEKSİYON TEDAVİSİ YAPILDI.Eskiye göre skar küçüldü.Acaba skar ve diğer izler için ne yapabiliriz.LÜTFEN CEVAPLAYIN.İkbal Hanımın programında da hiç bu konuda bilgi verilmedi.

    YanıtlaSil
  3. programinizi begeniyle izliyorum allah razi olsun lakin size canli yayinda bir turlu ulasamiyorum e meil de atamiyorum bulamiyorum cunku detayli bilgi lutfen

    YanıtlaSil
  4. nasılsınız ikbal ablacım hocam doktor ömer beye bir sorum olacaktı.babamın ayak topuğundan kan ve iltihap sürekli akıyor bunun için ne yapabiliriz.ne önerirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...