KAYIP SEVGİLİLER BUKET VE SERKAN BULUNDU MU?

11 aydır kayıp olarak aranan ve İkbal Gürpınar ile Hayatın içinden proğramında aranmaya devam eden kayıp sevgililer bulunacak mı?

26 ve 27 Ekim günü proğramda ilginç gelişmeler yaşandı.Telefonla programa bağlanan bir kadın İkbal Gürpınar ile görüşmek istediğini ve kayıp genç kız Buket olduğunu iddia etti.Telefonla ailesi ile görüşen ve stüdyoya gelmesi beklenen Buket tüm umutları tüketti ve saatlerce beklenmesine rağmen proğrama katılmayarak izleyicileri hayal kırıklığına uğrattı.

Yoksa arayan Buket değilmiydi.Arayan Buket ise proğrama ,canlı yayına neden katılmadı.Şimdi tüm bu soruların cevabını bulması bekleniyor.Umarız Buket proğrama gelir ve gerçekler tüm çıplaklığı ile meydana çıkar.

03 ve 04 Kasım günü konu ile yaşanan gelişmeleri size aktarayım.Buket ve serkan henüz bulunamazken,İkbal gürpınar ve ekibi İstanbul Kadıköy ve çevresinde görüldüğü iddia edile Buket'i aramaya devam ediyor.
Ekibin yanına gelen ve Buket'i tanıdığını söyleyen bir bayan Kadıköy ve çevresinde Buket ile beraber 3 gün çalıştığını beyan ediyor ve polis ekibi ile karakola gidip konu ile ilgili ifade veriyor.

Bunca çabalara rağmen Buket ve Serkan'dan hala bir haber alınamaması sizcede garip bir durum değilmi?Yer yarılıpta içine girmedi ya bunlar..

Konu ile ilgili yorumlarınızı bekliyoruz...

Bugün itibariyle çok üzülerek öğrenmiş oluyoruz ki 11 aydır kayıp olan ve kendisinden haber alınamayan Serkan Esen'in kayboluşundan 3-4 gün sonra ölü olarak cesedinin bulunduğu,cesedin kardeşi Volkan tarafından fotoğraflardan teşhis edildiği bugün yayınlanan  İkballe hayatın içinden programında yer aldı.Bizde Eksi Çizgi ekibi olarak Serkan Esenin ailesine baş sağlığı diliyoruz.Umarız Buket'le aynı sonu paylaşmış olmaz...

KONU İLE İLGİLİ YAŞANAN SON GELİŞMELERE BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ...

42 yorum:

  1. nasıl iş anlamıs degiliz.türk milletini duyarlı olmnaya davet edelim.

    YanıtlaSil
  2. buketin ablası heralde takip edemiyorum işlerden dolayı sarışın kıvırcık saçlı o bayan çok acayip bi hal ve hareketleri var gerçekten o bayan çok soguk kanlı davranıyo herşeyden haberdar sanki para verilip susturuluyo gibime geliyo inşallah ön yargılı olmamışımdır şimdiden özür dilerim inşallah bulunur..aeo

    YanıtlaSil
  3. dünkü yayinda buketin gelmedini söyleyince ablasi neden o kadar gülümsedi sevincli bir haber almis gibi lütfen iyi arastirin o kiz herseyden haberdar

    YanıtlaSil
  4. demet herseyi biliyor ve herkezden sakliyor cunku cok korkuyor cok rahat demet heryunden buket gelmedi diye guluyor da cok seviniyor cok yalan soyluyor ben bunu anliyorum

    YanıtlaSil
  5. bence herseyi o iki kiz kardesler biliyor ve babada herseyden haberdan.göreceksiniz ikisinide sikictirirsaniz hersey ortaya cikacak,

    YanıtlaSil
  6. birde o günlük dedikleri yaziyi o kücük kizkardesi yazdi ve facebookada o yazdi olar kendilerini ncok kurnaz sanet ediyorlar.lütfen ikbal hanim kücük hanim efendinin yazisinida kontroll edin.

    YanıtlaSil
  7. demet çok soğukkanlı davranıyor.tabiyki soğukkanlı olması onun suçlu olduğunun bir göstergesi değil.ama inanılmaz bir derecede ondan şüpeleniyorum.

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar dün akşam en son proğram kapanmak üzereyken İkbal hanıma bir telefon geldi.Arayan bir ilin Emniyet müdürüymüş.Buketi başka bir kimlikle yakalandığını söyledi ikbal Hanım bugün oraya gidip o olup olmadığını teşhis edecek.

    YanıtlaSil
  9. bence bu aile her şeyi biliyo
    ama konuşmuyorlar
    çünkü
    işin tam da merkezinde hepsi var.bence bu işi
    ticarete dökmeye çalışıyorlar. hem gündemi
    meşgul ediyor hem de ünlü olmaya çalışıyolar

    YanıtlaSil
  10. serkanın annesi bence ciban başı.bazen çok ani çıkışlar yapıyo ve hep kendini ve oğullarını övme çabasında.bu yaşındda sevgili edinmesini biliyorsa neden oğluna sevgili ayarlayamasınki.

    YanıtlaSil
  11. bencede bu iki ailenın yapmıs oldugu bi oyun ama daha cook buketin kardesın demetten suphelenıorumm... ya aklım almıo benim bı ınsaN 11 aydr kayp olan kız kardesı hala bulunamamsken bu kadrmı raaht olur!!!!!

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar ceset diyolar bugün izliyorum şimdi hamile iken öldürülün 20 kasımda öldürülmüş ve 10 parçaya ayrılmış suda bulunduğu için tanınmazz halde robot resmi benziyor bence yazık yaaa:(

    YanıtlaSil
  13. sanki demet ablasından imtikam almış dünya ona kalmış gibi aklıma gelmiyo değil.yılan gibi bakıyo etrafa

    YanıtlaSil
  14. ablasının rahat olması bir yana bence volkanda bişeler bilip saklıya bilir..bu iki sevgili muhakkak bir yerlerden gelir sağlıyo yoksa türkiye gibi bir yerde parasız yaşamları imkansz muhakkak gelirleri oluydur.muhakkak ki bilen birileri vardır ben türk halkının vicdanlıo olduğunu düşünüyorum umarım en yakın zaman çıakrlar.sağ bir şekilde tabiki.ama şöyle bir durum daha var ceset bulunduğunu sölüyolar bu ceset otopsiye gidiyor ve belli bir sonuçlara ulaşılıyo sonuçlardan ailelere bildirim yapılmıyor mu ? kimsesiz diyip bir tarfamı bırakılıyor ben bunu anlayamıyorum.bence erzincanda ki adamda bir şeyler bilip dikkatleri başka yerlere çekebilir.

    YanıtlaSil
  15. mrb ben buket ile serkanı çok yakından tanıyorum adım tuğçe naz ikbal abla size sadece her ikisininde yaşadığını ve mutlu olduklarını diye bilirim ailede babadan korkuyor kızımız ben 18 yaşındayım beni demete tanır bu arada biz demetle bire bir konuşuyoruz bukete serkanda volkanla konuşuyor size yasyınıza bağlanamadım 1 haftadırlı bukete istemyo dememizi demet sende belli ediyosun buketle her akşam izliyoruzz ablacım

    YanıtlaSil
  16. ben tuğçe naz buket yanımda gene diyorum ablacım buket ailesi üzülmemesini istiyor ama çıkamıyor bu arada bir çok kişi yalan sölüyor

    YanıtlaSil
  17. ya yeter artık sonuclansın uykularım kaçmaya basladı yasıyolarsa cıksın lar ortaya psikolojim bozuldu ya

    YanıtlaSil
  18. ya bilmiyorumda bence 20 kasim 2008de bulunan ceset buket! ayni zamanda bukette evi terk etti kizin sac rengide herkesin boyayacagi bi sac rengi degil birde hamile olmasi.. cuma gunki programda bu konu acilinca baba hemen kestirip atti sanki bildikleri varmis gibi! DNA testi insAllah yapilir.. eger test negatif cikarsa serkanin kardeside biseyler gizliyor gibi serkan hakkinda konu acilinca ellerini hemen agzina goturuyor sanki simdi hersey ortaya cikacak dusuncesiyle korkusuyla gibi! InsAllah kisa zamanda cozulur ama eger buket oldu ise suclular bence studyodaki kisiler arasinda..

    YanıtlaSil
  19. ya cinayet felan yok ortada buket serkan yanımda adım tuğçe naz

    YanıtlaSil
  20. Tuğçe Naz,madem buket ve serkan senin yanında ve mutlu o zaman gidersin emniyete sağ olduklarını onlara kanıtlarsın.ve bu yayında açıklanır.Sağ ama aileleri ile görüşmek istemiyor denir.İllede programa bağlanmanız gerekmiyor. buraya yazdığınız yazılar nedeni ile IP adresiniz üzerinden size ulaşılabilir.Bu bende bir ihbar kabul edilmeli.

    YanıtlaSil
  21. ikbal ablacım bence buket öldü bunuda serkan yaptı ayrıca serkanın aileside bunu biliyo. ve serkanı saklıyolar. çok belli ediyolar bi insan bu kadar mı belli eder en baştan farkediyorum. bence onları takip etmeniz lazım. serkan illaki bulunurdu koskoca adam onunda elini kolunu bağlayacak değiller ya. buket öldü bunuda serkan yaptı ve saklanıyo şimdi. ama inş ölmemiştir. bulunmasını çok istiyoruz. ben orda sadece anneye üzülüyorum çok çaresiz duruyo demette yukarıda bir çok insanın dediği gibi bişeler biliyo gibi oda çok sinsi duruyoo.

    YanıtlaSil
  22. bu olayın ustu kapanmamalı bence ılerde bulunacaklarrrrr

    YanıtlaSil
  23. inşallah sag bulunurlar

    YanıtlaSil
  24. ıkbal abla hep uzak kısıler arastırılıo bence basta erkek evını arastırmak lazım cunku hep bole kayıp ve cınayetlerde tanılmayan kısıler arastırılıo ama katıl en yakın kısı cıkıo bunu soylemeyı ıstemem ama bence sereken buketı oldurdu ve sonrada kendı canına kıydı ...tabıkı bu bı senaryo

    YanıtlaSil
  25. ikbal abla serkanın cesedini hangi siteden bulabiriz

    YanıtlaSil
  26. biri telefonla baglanarak ben lokantada çalışıyodum buket geldi ve 7 kanalı izlemek istiyorum demiş hani o arada bir cinayet oldu benide öldürürler demişti ve korkuyomuşya bence o arıyan bayanı tekrar arayın dogru olabilir acaba serkandanmı bahseti

    YanıtlaSil
  27. serkanın ceset resmini hangi siteden veriliyo bilgi alabilirmiyiz?

    YanıtlaSil
  28. serkanın aılesıne baş sağlığı diliyorum. çok buyukk bı acı allah yardım etsın aileye. ustune basa basa soylemek ıstemıyorum bukete benzerlıgı oldugu soylenen genç bı kızın cesedı için aile mutlaka DNA TESTI yaptırmalı. bıraz suphecı yaklasıyorum ama oyle seyler oluyo kı hayatta. ıkbal hanım okursanız mailimi sızde bu konuyu ıhmal etmeyın

    YanıtlaSil
  29. WOLKANIN BAŞI SAĞOLSUN AMA KATİLLER EN YAKINIDIR DEMET BUKETİ KISKANIYODUWOLKAN,DASERKANI ÇÜNÇÜ İKPAL HANIM İÇ DİKKATİNİZİ ÇEKMEDİMİHAREKETLERİ ACAYP BUBENİM SENARYOM

    YanıtlaSil
  30. Hayatın Acı gerçekleri Gelir bir gün Vurur Ummadığımız Bir Anda, Acınızı içten Paylaşıyoruz Ruhuna Dua Ediyoruz Başınız Sağolsun


    Sevapları Günahlarından Çok Olsun mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
  31. butun bu yazilanlar cizilenler senaryo gorecek siniz bak bu isin sonunda neler cikacak belki bukette oldurulmustur belki herekede bulunan ceset bukete aittir

    YanıtlaSil
  32. ben uzun zamandir izliyorum programinizi, buketin baba baskisi yuzunden kactigina inanmiyorum, insanin hersey icinde olacak, bize babamiz sanki hic mi siddet uygulamadi napalim kacalimmi, kotu yollarami duselim anne baba severken iyide doverken kotumu hic kimse yasamadim demesin. bende baski olsa ben inadina kendimi gostermeye calisip zirve ulasirdim. bu isin icinde birsey var kacti ama neden, bende ikiside yasamiyordur bukadar vicdansiz olamaz en azindan sizi istemiyorum diyebilir, yada birileri bunlara baski yapiyor bilemem karisik ve demetten nefret ediyorum, biri ariyor o gizli gorusmek istiyor bi abla kardes sanki birbirleriinin hic birseyini bilmezmi, facebook sifresi felan yada kirdirmak istemiyor sacma.

    allah herkeze sabir versin

    YanıtlaSil
  33. ya gerçektende serkanın ceset resmilerini hangi setede bulabilrizi

    YanıtlaSil
  34. allah sana çok çok sabır versin ikbal abla...

    YanıtlaSil
  35. ikbal abla kendini üzme adanadan.

    YanıtlaSil
  36. bncede herekede bulunn ceset buketin kimseye suç atamm ama keisn demet bişeler biliyor

    YanıtlaSil
  37. mrb ikbal abla ben almanyadan yaziyorum sizi cok begenerek izliyorum insallah programiniz bu sekilde hep devam eder buketin ailesi icinde allah sabir versin insallah biran önece bulunur.

    YanıtlaSil
  38. sizi cok seviyorum ipek abla

    YanıtlaSil
  39. çok uzuldum gercekten buketın oldugune ailesıne baş saglıgı dılıyorumm allah mekanını cennet eylesınnn...

    YanıtlaSil
  40. merak edıyodum sonunu ızlıyemedım.olmus mu?nasıl bulundu bır bılgısı olan var mı??

    YanıtlaSil
  41. napacaksiniz cesetin fotorafini sapikmisiniz??

    YanıtlaSil
  42. evet bencede demet biliyorum belkide babasi bunlari buldu ve öldürdü sonra inntar süsü verildi? demet korkudan konusmuyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...