DR.ÖMER COŞKUN ÇÖREK OTU KÜRÜNÜ ÖNERİYOR

Vücudu zararlı etkilerden korumak, bağışıklık sistemi dengelerini sağlamak çörekotu ile mümkün olabilmektedir. Çörekotunun hiçbir yan etkisi yoktur, aynı zamanda mükemmel bir gıda maddesidir. Küçük yaşlardan itibaren kullanılırsa daha iyi sonuçlar alınır.

Kainatın Efendisi, Hz. Muhammed (SAV) buyurmuştur ki, çörekotu ölümden başka her derde devadır. Ömer Coşkun  bu hadisi Şeriften yola çıkarak çörekotu üzerine araştırmalar yapmıştır.

ŞEKER HASTALIĞI : Şeker hastalığı için, çörek otu çok faydalıdır. Çörek otunu, yemeklerden 30 dk önce, ya çiğneyerek, ya da, öğütüp, 1 bardak su ile içmek gerekir.



1 çay kaşığı tarçın-1 tatlı kaşığı çörekotu kan şekerindeki ani dalgalanmaları düzenler.

ÇÖREKOTU İLE ZAYIFLAMA: Çörek otunu, yemeklerden 30 dk önce, ya çiğneyerek, ya da, öğütüp, 1 bardak su ile içmmek suratiyle, ayda 4-5 kilo vermek mümkündür. Aynı zamanda, keten tohumu da zayıflamaya yardımcıdır. Yemeklerden 30 dak önce 1 tatlı kaşığı, keten tohumu 1 bardak su ile yutulur. Eğer kilo almak istiyorsanız yemeklerden 30 dak. sonra, 1 tatlı kaşığı öğütülmüş çörekotunu 1 yemek kaşığı bala karıştırıp yiyin.

Düzenli olarak yılda 8-10 ay çörekotu yenmesiyle:



- Bağışıklık sistemi dengeleri sağlanır,



- Alerjik hastalıklar gelişmez,



- Vücutta yenilenen hücreler sağlıklı olur,



- Hormon ve enzim dengeleri normal olur,



- Beyin ve sinirler sağlıklı çalışır,



- Büyüme, gelişme normal seyreder,



- Kalp, damar ve akciğerler sağlıklı çalışır, hücrelerin ihtiyaç duyduğu gerekli oksijen sağlanır,



- Kaslar çok esnek kalır, eklemler korunur, yaralanmalar azalır,



- Reaksiyon süresi kısalır, sporcu çevik ve atak olur,



- Güçlü bir vücut psikolojik davranışları destekler, ruhsal sıkıntı ve stres azalır,

15 yorum:

  1. sayın ömer bey ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN . siz nerelerdeydiniz İKBAL HNA VE KANAL 7 YE DE ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİZ İYİKİ VARLAR .

    YanıtlaSil
  2. sayın ömer bey geçenlerde annenizin düşük ayağından ve onu tedavi ettiğinizden bahsettiniz onun nasıl olduğunu açıklayabilirmisiniz.
    teşekkürler
    saygılarımla .

    YanıtlaSil
  3. Sayın Ömer Bey,
    Ben 26 yaşında bir bayanım.Yaklaşık 2 yıldır sağ kolumun üst kısmında yuvarlak bir şekilde deri kalınlaşması oldu.Doktora gittim 'MORFEA' teşisi konuldu.Daha sonra sağ bacağımda büyükçe sol kolumda da çok küçük bir şekilde çıktı.İlaç ve kremler kullandım.Yaklaşık 1 yıldır başka bir yerimde çıkmadı.Fakat doktorlar bu izin gitmeyeceğini söylediler.Acaba bir öneriniz olabilirmi?Şimdiden teşekkürler....

    YanıtlaSil
  4. SLM BEN İZMİTTEN ANNEMİN AYAKLARINDA VARİS VAR BAZEN AYAKLARINDA HAFİFTEN ŞİŞİYOR VE AYAK TOPUĞUNDAKİ İLİKLERE KADARAĞRI OLUĞOR NE YAPMASIDIR ÖMER BEY

    YanıtlaSil
  5. SLM BEN İZMİT TEN ANNEMİNA AYAKLARINDA VARİS VAR BAZEN AYAKLARINDA AFİFTEN ŞİŞİYOR VE AYAK TOPUĞUNDAKİ İLİKLERE KADAR AĞIRI OLUYOR NE YAPMAK LAZIM ÖMER BEY

    YanıtlaSil
  6. SLM HOCAM BENİM FSH'IM ÇOK YÜKSEK OLDUĞUNDAN DOLAYI SPERMİM YOK DEDİ DOKTORLAR.FSH DÜŞÜNCE SPERM OLACAK MI.FSH NASIL DÜŞECEK.YA DA SPERM NASIL OLUŞUR BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ HOCAM E MAİLİM:(kurmay_albay17@mynet.com)

    YanıtlaSil
  7. annemin sağ koltık altından yağ bezesi, süt bezesi alında annem kilolu kilo veremiyo bir haftadırda ayağı, eli, kolları şişmeye başladı arada sırada yol yürüyüşlerinde ayakta dururkun ayakları ağrıyor bunun için ne yapmalıyız lütfen yardım eddin

    YanıtlaSil
  8. bursa hastaaaa-slm ömer bey iszden bana yardımcı olmanızı istiyorum ben 10 senedir rahatsızım gitmedigim d.r kalmadı bel fıtığı ve sinir sıkışmaları var geçen sene sinir sıkışmalarımın ileri derece olması nedeniyle hiç kalkamıyacak haldeydim tüm sıkışan sinirlerime igne yapıldı şimdi daha iyiyim ama hafif bi rüzgarda bi tutuluyom yerimden kalkamıyorum ayrıcada topuk dikeni var her iki ayayğımda birde neden oldugunu bilmiyorum arada sıtma oluyo ayaklarım buz gibi oluyo ancak sıcak banyoya girince üşümeme ve hafif kasılmam duruyo kışın daha çok oluyo çok üşüyorum resmsn donuyorum nereye gittimse net bi cvb alamadım tam iyileşemedim her gün hasta oluyom d.r. bile eşime biz bunu düzeltemiyoeuz başının çaresine bak die dalga geçiyolar ne olur bana yardım edin neden sık sık hastalanıyorum bilmiyorum çok üzülüyorum bu durumdan:(((
    acil bi cvb yazarsanız çok sevinirimm

    YanıtlaSil
  9. sayın Ömer coşkun ben 2,5 ay önce doğum yaptım bu dolunay diyetini uygulasam bebeğimi emzirdiğim için sakıncalı olurmu yada çörek otu yesem sakınca yaratırmı

    YanıtlaSil
  10. ökse otu tarladaki böceklere karşı nasıl kullanılır

    YanıtlaSil
  11. sayın Ömer bey benım 1 yasında bır oğlum var 70 kıloyum 55 kılo hamıle kaldım 1 senedır kılo veremıyorum çörek otuna başlayacagım ve ayaklarımda varısler olustu ne yapmalıyım cvp yazarsanız çook sevınırım

    YanıtlaSil
  12. sayın ömer cöşkun bey ben 85 beş kiloyom kilo vermeye çalışıyorum ama veremiyorum boyum 1.60ne yaptıysam kilo veremedim okadar çok zayıflama hapı kullandımki hiçbiri faydavermedi tersine hep eştahımımaçtı yedikce yiyesim geliyo ne yapıcagımı şaşırdım lütfen bana yardım edin

    YanıtlaSil
  13. Öncelikle ilaçlardan ziyade kendi nefsinizde bazı şeyleri yenmeniz lazım.Üç beyaz olarak adlandırılan tuz,şeker ve undan uzak duracaksınız.kesinlikle ekmek,makarna,pilav tüketmeyeceksiniz.kızartma ve ağır yiyeceklerden uzak duracaksınız.hafif yiyecekler tüketeceksiniz.ör.meyve ve salata gibi,ayrıca düzenli olarak egzersiz ve yürüyüşler yapmalısınız.

    YanıtlaSil
  14. ömer bey annem yaklaşık 1.5 yıldır vücudunun sol tarafını kullanamıyor. kısmi felç teşhisi konuldu her hangi bir tedavi yöntemi bulamadık.Bir internet sitesinden sizin ilaçlarınızdan huatuo zaızowan'ı kullandık bir sonuç alamadık. Lütfen bize yardımcı olabilirmisiniz.adresim kml_21.1970@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Sitemiz bilgilendirme sitesidir.Ömer Coşkun sitesi değildir.saygılarımızla..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...