DR.ÖMER COŞKUN KİMDİR?

Her gün kanal 7 ekranlarında ikballe şifalı yemekler proğramında 7'den 70'e tüm türkiye ye önerdiği şifalı bitkisel destekler ile dertlerine derman olmaya çalışan yard.Doç.Dr.Ömer Coşkun'un kim olduğunu merak ediyormusunuz?.....

İŞTE ÖMER COŞKUN

Türkiye’nin ilk ve Tek Herbalist, akademisyen doktorudur. Yard. Doç Dr. Ömer COŞKUN Tabip, bilim adamı, sanayici, bitkisel ilaç araştırmacısı, yazarı ve bitki özleri üreticisidir. Bitkisel ilaç uygulanması düşünüldüğünde şifalı bitkiler ve antioksidanlarla ilgili 47 uluslararası ve 68 ulusal çalışma yapmış bir tıp doktorudur. Halen çalışmaları Amerika, Çin ve Avrupa’da devam etmektedir

21 yorum:

  1. hocam sizi hergün kanal 7 ekranlarından ilgiyle izliyorum.verdiğiniz reçeteler gerçekten çok faydalı.allah razı olsun faydalı bilgiler verdiğiniz için.ikbal ablaya çok selam.

    YanıtlaSil
  2. sevgili ikbal hanım sizi çok seviyor ve sürekli izliyorum sizi gece gündüz takip ediyorum benim dr ömer coşkun beye bir sorum var benim 2 yıl önce böbrek üstü bezimde 2.5 cm boyutunda kitle olduğunu söylediler (adrenal bez bozuklukluğu ) tnısı kondu 2 yıldır takipdeyim sonuçlarımın iyi olduğunu söylediler bugün yalnız kolostrlümün yüksek ve sekerimnde sınırda olduğunu doktorum söyledi (liptor ,glifor ilacları) verdiler .Ayrıca bu böbrek rahatsızlığıma bağlı pskolojim aşırı derece de bozuldu 2 yıldır pskiyatri tedavisi görüyorum(rivotril , ixel ilaclarını)kullanıyorum sizinde aşırı hayranınızım ne olur bana yardımcı olun bana ne öneriyosunuz lütfen yazımı okuyup cvp verirseniz çok sevinirim kolestrolümü ve sekerimi de nası dengeleye bilirim ayrıca 1.60 boyun da ve 76 kilo dayım zayıflamam içinde bana yardım edin

    YanıtlaSil
  3. DR SİZİN BİLMEDİĞİNİZ BİR HASTALIK YOKMU MERAK EDİYORUM HER ŞEYİ BİLİPDEMİ ANLATIYOSUN YOKSA BİTKİ NASILSA YAN ETKİSİ YOK DEYİP DÖŞÜYOSUN LÜTFEN OKUYUN İKBAL HANIM YADA DR SİZ ASLINDA BENDE SİZE İNANIYORUM

    YanıtlaSil
  4. HOCAM BENİM OĞLUM 11 YAŞINDA HALA ALTINA KAÇIRIYOR AYRICA 2 AY ÖNCE RAHATSIZLANDI DOKTORA GÖTÜRDÜK BÖBREĞİNDE KANAMA VE İLTAP GÖRÜLDÜ NE ÖNERİRSİNİZ

    YanıtlaSil
  5. merhaba hocam ben zeynep
    benim oglum önce sık sık ateşlenirdi. doktora götürdügümde doktor ilaç veriyordu. ilacı bitmeden tekrar ateşleniyordu.sonrada ateşlenmeden balgam başladı. iki ay boyunca balgamı çıkaramadı. sonrada oglumun durumu kötüleşti. nefes alamadı,tıkandı. bir hafta boyunca acilde buhar verdik.ginede açılmadı.hastaneye yatırmak zorunda kaldık. bir hafta hastanede yatırdılar. çocugun durumu düzeldi.hastaneden çıkardıktan sonra konttrole götürdük.sonra da bunun alerjik bronşit oldugunu aslıma çevirecegini söyledi. akşamdan hazırladıgım kara turpun içine bir kaşık bal koyarak sabah saat 10 gibi aç karınla içiriyorum.bunu içirmeden önce sabah saat 6''da süt bal yumurta karışımı içiriyordum ve halada devam ediyorum.turptan sonra hafif bir sütle beraber bir kaşık keçiboynuzu pekmezinide içriyorum. uyguladıgım bu yöntemlerle çocugum dahada kötüye gidiyor.ne ilaçlarla nede uyguladıgım bu yöntemlerle çocugum iğleştirmedi ne yapmam lazım. ne önerirsiniz. lütfen hocam en kısa zamanda cevap verirmisiniz?

    YanıtlaSil
  6. Sayın sunucu
    Gereğinden fazla konuşuyorsunuz.İzin verin deÖmer beyden daha fazla yararlanalım.

    YanıtlaSil
  7. sayın ömer bey ben 21 yaşında bir gencim benim sorunum yüzümde derin kırışıkların olmasıdır. sizin önerdiğiniz herhangi bir ilaç tedavisi varmı şimdiden teşeürlerimi sunuyorum saygılar

    YanıtlaSil
  8. sayın hocam gercekden verdiğiniz bilgiler cok güzel bende 25gün önce sigaratoraldım siğarayı bırakmak cok istiyorum ama ne yazık eve gelen misafir aşırdı eşimde kızdı daha almıyo ne olur bana hangi bitkiler le bırakırım yardımcı olun hülya cakır ordulu-hulya-52@hotmail.com trabzon arsin

    YanıtlaSil
  9. sayın ömer bey verdiğiniz bilgiler için tşk sizi dinlemeye çalışıyorum her zaman ama şimdiye kadar fazla tüylerden nasıl kurtulabiliriz bu konuda da bilgilendirmelerinizi bekliyoruz ii günler

    YanıtlaSil
  10. hemofili için birşeyler söyleyin

    YanıtlaSil
  11. lötfen okyun ben 22 yaşındayım sorunum yüzümde göz çevremde çok derin kırışık var gülmekten uutaniyorum dudak çevremde deed var yüzüm hiç sıkı deyil ne yapmalıyım yardımcı olousanız çççoookkkk sevinirim şimden teşkürler

    YanıtlaSil
  12. ömer bey size hayranım her gün izliyorum hoşçakalın

    YanıtlaSil
  13. annem bel fıtıgından ameliyat olmuştu iki ay önce şuan her iki dizindede sızlanmalar uyuşmalar oluyor yerinden kalkmakta sorun yaşıyor ne yapmamız gerekiyor lütfen cevap gönderin.. teyzemde medial menisküs arka boyunuzda dejenerasyon, tibia platosunda fokal subkortikal dejenerasyon alanı ve hafif eklem effüzyonu warmış ne yapmalıyız ...( annem 40 teyzem 35 yaşında..)Allaha emanet olunn

    YanıtlaSil
  14. sinirden çenelerimi çevirmiyecek şekilde sıkışıyor kilitleniyor depresyonumda var peki ne yapmalıyım.vitirikoruda var ne yapmalım

    YanıtlaSil
  15. harikasınız tek kelimeyle mükemmel çok yararlanıyorm sizlerden

    YanıtlaSil
  16. ben fatma benim yüzümde kaşıntı kabarıklık kızarıklık var yıllardı dr gidiyorum daha adını bile öğrenemedim ama sizi dinlediğimde roza gül hastalıgı olduğu öğrendim ama tedavisinin olmadığını söylediler bana tek yardım edecek dr sizsiniz

    YanıtlaSil
  17. Ömer Bey bugün annem ve kardeşimle birlikte prog.ayrılmanıza inanılmaz derecede üzüldük... İKBAL HN kusura bakmasın ama prog. sizin için izliyorduk...ayrıca sizin sözünüzü kesmesi ve çok konuşmasına rağmen sizin için izliyorduk... bu konumda olup bu kadar mütevazi olmanız gerçekten hayret verici ... sizi ne şöhret ne de para değiştirmemiş... Allah yar ve yardımcınız olsun... Şifalı yemekler prog. bizim için de bitmiştir...

    YanıtlaSil
  18. hocam 2 yaşında oglum var doguştan yürüyemiyo konuşamıyo kafasını tutamıyo çapada 2 senedir bir sonuç alamadık 1 yaş geri bize ümit vermiyorlar 1 yıldırda nöbet geçiriyo lütfen bize yardım edin numaram 05379317540 allah sizden razı olsun.

    YanıtlaSil
  19. slm sayin ömer coskun sizden bir istegimiz var eyer mümkünse damar tikanikligi icin sizden ilac istegimiz var benim msn adresim<yunus-007@hotmail.de

    YanıtlaSil
  20. hocam bu yumurtalıklarda taş olduğu zaman nasıl çözlür

    YanıtlaSil
  21. ömer bey benim boy sorunum var 18 yaşındayım boyum uzamasına yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tesekkrler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...