BÖBREK TAŞI VE KUMU İÇİN DOĞAL BİR ÜRÜN


Geçenlerde internette gezinirken rastladım.Benimde böbrek rahatsızlığım olduğu için dikkatimi çekti.Yeni Bobkor yada böb-kor diye bir üründen bahsediliyor,açılımı "böbreklerini koru" yüzde yüz doğal bir taşın toz haline getirilmiş haliymiş,yeteri kadar açıklama yok.Ama yinede böbrek taşı düşürenler ve böbrek sancısı çekenler bilir diyerek deneyip denememeyi siz bırakıyorum.Okuduğum bir kaç yorum bayağı olumlu ama yinede temkinli olmakta yarar var diye düşünüyorum.


Sitede yazının giriş kısmında bitkisel bir ürün olmadığından bahsedilirken,yazının sonunda bitkisel bir ürün olduğu vurgulanıyor.Bu ne şaşkınlık,bu ne vurdum duymazlık ,fiyatlarıda cep yakıyor 10 gün kullanılan bir kür için 300 Tl. gibi bir fiyat isteniyor.

Bilgilendirmek benim işim deneyip denememek ise size kalmış.Okurlardan bu ürünü kullanan varsa okuyucularımızı aydınlatmak adına ,sonuçlarını yorum yazarak bizlerle paylaşırsa memnun olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...