DR ÖMER COŞKUN YUMURTALIK PROBLEMİ İÇİN

SORU: Ben 40 yaşındayım, 3 evlilik yaptım. Yumurtalıklarım çalışmıyor. Doktora gittim, hiçbir çare bulamadım.Benim derdime derman olacak bir bitki önerir misiniz?

CEVAP: Yumurta kalitesini artıran, yumurtanın hamileliğe elverişili hale gelmesini sağlayan bitkiler var. En başta soğanın kabuğunda bulunan quercetin çok güçlü bir antioksidandır. Soğanı dörtde ayırıp 1 bardak suda 5 dakika kaynatın içindeki maddeler suya geçer. Bu suyu içtiğinizde Allah'ın izniyle o yumurtanın ihtiyacı olan antioksidanı almış olursunuz. Soğanı yemek yaparken kabuklu olarak yemeğe katabilirsiniz. Suyu yemeğin suyuna geçer. Daha sonra soğanı çıkarıp alabilirsiniz. Soğan kabuğu kürü 1 ay uygulandığı zaman yumurta kalitesi artar. Ayrıca soğan kabuğuyla birlikte uygulayabileceğiniz bir başka bitkide aslan pençesidir. Sabah,öğle ve akşam 1 bardak veya 1 tablet aslanpençesi alındığı zaman yumurta kalitesi artar.
Hormonlar ile ilgili sıkıntılarda FSH dediğimiz hormonun yüksekliğinde yine yumurtalarda problem olur. Bunu da en güzel dengeleyen bitki hayıt tohumudur. Hayıt tohumu sabah-akşam içildiğinde bu hormaonları dengeler. Ayrıca civanperçemi bitkisi de sabah-akşam içildiğinde yumurta kalitesi artar.

1 yorum:

  1. slm.aslan pencesi hayit tohumu civan pecemi ve adacayini birlikte demleyip icsem olurmu? lütffen cevap yazin rica ediyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...