ESRA EROL EVLEN BENİMLE'DE NESLİŞAH BİLMECESİ

Hepiniz ekranları başında yayını izlediniz.Belki programı izleyemeyip kaçıranlar olmuştur.Esra Erol ile Evlen Benimle programın da yaklaşık bir 10 gündür bir Neslişah bilmecesidir aldı başını gidiyor.Esra Erol'un bu konuda ki iyi niyetinden kesinlikle kuşkumuz yok.Fakat bir yandan da bütün bunlar reyting uğrunamı yapılıyor diye kendimize sormadan edemiyoruz.

 Önce hepimiz neslişah'ı ilk tanıdığımızda duygulandık üzüldük.Yaşadıkları gerçekten yürek burkan cinstendi.Elbette böyle bir yaşamı kimse hak etmiyor ama,programı izledikçe de neslişah'ın gerçek yüzünü biraz daha yakından görme imkanı buldu izleyicilere.Bir yanda yaşadıkları ile salya sümük ağlayarak herkesi etkilemeyi başaran neslişah,öte yanda stüdyoda bulunan yorumculara küstahça"bu benim hayatım, kimse benim hakkımda yorum yapmasın"ben ne istediğimi biliyorum"evlenmek istiyorum,diyerek yaşından beklenmeyen şeyler yaşadığını herkese ispatladı.

Neslişah ile beraber otel de kalanların stüdyo da söyledikleri ise insanın kanını donduran cinstendi.
Adanalı hemşerisi olan bayan adını hatırlamıyorum,onun başkasına gelen taliplere kur yaptığını,ayartmaya çalıştığını söyledi.Ya önüne ilk çıkan piskopat tipli oğlanla ilk buluşmada anlaşmasına ne demeli? Sonradan gelen talipleri ni ise uflayıp,puflayarak karşıladı.Sorulunca da ben kararımı verdim dedi.eee be kızım madem karar verdin,onca insancıkları ne diye oraya kadar yordun.oysa ne eli yüzü temiz,helal süt emmiş çocuklar geldi.ama o,yok illa da o psikopat kılıklı oğlan diyor.Niye?çünkü mayaları aynı,kan çekiyor...

Neyse lafı fazla uzatmayalım.Bugün de bir süpriz abisi çıktı ekrana.gözyaşları sel oldu aktı,hepimiz de oldukça duygulandık tabii,ama bizim sorguladığımız Neslişah!
Neslişah bir mağdur mu yoksa rol yapıp bizleri aldatıyor mu.Varın bunun kararını da siz verin.Konu ile ilgili yorumlarınızı bekliyoruz.

4 yorum:

  1. Bence bu kız bal gibi bütün türkiye'yi kandırıyor.İşine gelmeyince yüzünün nasıl bir şekil aldığını gördük.hemen çirkefleşiyor.

    YanıtlaSil
  2. ilk gün geldiginde annem cok üzülmüstü banada buzlar kiralicesisin demisti nasil üzülmezsin felan.. ama ben ilk günden kizdan huylandim ..
    ne bileyim evlenip baskasina kacmalar felan .. sonra evlilikle ilgilili o kadar kötü ani toplayip illada evlenecegim demeler beni süphelendirdi.. uzun lafin kisasi kiz yilin aktörü secilir .. _Kaktus_

    YanıtlaSil
  3. Turkiye de o kadar sorun varken bu gibi programlarla ancak milleti kandiriyorlar bence.. Ama biz Turk milleti olarak kandirilmayida cok seviyoruz.. Milleti uyutmayi birakinda sosyal icerikli programlar yayinlayin.. gerci Turk televizyonlari brezilya Tv.sini cooktan gecti. Dizi uzerine dizi yorum sizin artik...Isvecten Gül

    YanıtlaSil
  4. illede yaşın küçük evlenme diyorsunuz evlensinyaa nolacakki ama bende onsekiz yaşında evlendim çok mutluyum eşimi çok seviyorum üç tane çocuğum var

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...