DİLDE BEYAZLIK,DİL PASLANMASI

Sağlıklı kişilerde dil pembe kırmızıdır. Sabahları kalkınca veya gündüzün dil üzerinde beyazlık olması hazımsızlık veya karaciğer yetersizliği işaretidir.

Öneriler :
Hazımsızlıkta 24 saat çok az şey yemeli. Günde 3-4 limon sıkılıp su ve tuz ilave ederek içmelidir. Bol çiğ sebze ve meyve yemelidir. Karaciğer yetersizliğinde, barsaklarda çok gaz olur ve o kimse kabızlık çeker.

Hazımsızlık veya karaciğer yetersizliği giderildiğinde dildeki beyazlık geçer.(bk: Karaciğer yetersizliği)

1 yorum:

  1. Merhabalar,

    Yaşım 37 . Biraz yoğun şikayertler yaaşadım son 2 yılda ; Helikobakter, Sindirim problemleri, reflü ve son olarak Safra kesesi ameliyatı oldum. Bu dönemde fazlaca antibiyotik kullandım ve bu arada dilimin üzerinde paslanma ve acılık meydana geldi. ameliyat olalı 4 ay oldu . Dilimde Acılık kalmadı ancak dil pası hala devam etmekte. Bunla ilgili doktora göründüm ancak gliserin tarsında bir gargara verdi buda çözüm olmadı. Sitenizde dil pası ile ilgili yazı görünce size danışmak istedim. Daha önce ibrahim gökçek ile görüştüm ancak ürününe açıkçası çok güvenemedim. Sizim samimiyetinize güvenerek bana önerebileceğinzi birşey olurmu?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...