KİLO VERMENİN,ZAYIFLAMANIN YOLU ELMA SİRKESİ



Herkesin derdi fazla kilolar.Aşırı stres,hareketsiz yaşam,fastfood yemek tarzı,organik olmayan gıdalar ve daha sayamadığım onlarca neden iyide nasıl kurtulacağız bu fazla kilolardan.zayıflamanın kolay bir yolu yokmu? Bitkilerle zayıflayabilirmiyiz,yoksa piyasada satılan extra jel,biber hapı,acı çehre,acai,elma sandoz,elma krom ve benzeri ürünlerimi kullanmalıyız.yada başka yollarmı denemeliyiz.geçen gün televizyonda izledim Dr.Ahmet Maranki anlatıyordu.Zayıflamanın yolununun Elma sirkesi olduğunda iddialı adam, elma sirkesi diyor başka bir şey demiyor.daha sonra konu ile ilgili bir kaç forumda da araştırma yaptım ilginçtir ki kullananlar gerçekten etkili olduğunu söylüyor elma sirkesinin.İyide nasıl kullanacağız bu elma sirkesini ,şişeyi bocamı edecez kafamıza dediğinizi duyar gibiyim.Onuda buldum sizler için

İşte meşhur elma sirkesi ile zayıflamanın yolu

2 yemek kaşığı elma sirkesi bir bardak suyun içine katılır isteğe göre  ve 1-2 tatlı kaşığı bal katarak, günde 3 kez, mümkünse yemeklerden önce içilmelidir. Özellikle gece yatmadan önce ve sabahları aç karnına içtiğiniz bir bardak elma sirkesi-bal karışımı vücudumuzdaki yağların ve toksinlerin atılmasını sağlıyormuş.
Metabolizmanın daha hızlı çalışmasını sağlayarak besinler içerisindeki kalorileri kısa sürede yakmanızı sağlıyormuş.muş diyorum çünkü ben her zaman fit olduğum için kullanmadım.ama zayıflamak için her yolu deneyenleri biliyorum o nedenle ziyeretçiler zayıflama konusundaki tecrübelerini bizimle paylaşırlarsa en azından kilo vermekte zorlananlar için faydalı olacağı kanısındayım.Hadi bakalım eller klavyeye yorumlarınızı bekliyorum 

5 yorum:

  1. ya arkadaşlar bu elma sirkesi ile zayıflama formülünü deneyen varmı.varsa benimle paylaşırsa memnun olurum.çok kiloluyum acilen kilo vermem lazım.

    YanıtlaSil
  2. ben denedim işe yaradı

    YanıtlaSil
  3. ya şunu söyleyim bende madem . denedim etkili ama etkili değil yazsak içmeyecekmisiniz elma sirkesi kadınların güzellik sırrı vucudu gençleştiriyo saymakla bitmeyen faydası var bence kilodan önce sağlık için içmemiz gereken ilklerden .ayrıca yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. hocam biz önce allaha snra size güveniyoruzz o yzdn yazıflamak için yazdıgınız bitkileri ve elma sirkesni deniceqm inş faydası olur...

    YanıtlaSil
  5. inşallah işeyarar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...