RADYO DAMGA FM S3 200 TL KAMPANYASI

Son günlerde radyo dinlerken dikkatimi çekti,Damga fm ve benzeri radyo kanallarında sık,sık yer alan reklamlarda s3 cep telefonunu 200 TL kargo dahil göndereceklerini söylüyorlar.Pek inandırıcı bulmasam da internet üzerinde yaptığım araştırmada pek açıklayıcı bilgi bulamadım,bu nedenle bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar olabilir diyerek sizlerle paylaşmaya karar verdim.

Piyasa fiyatı 1500 TL olan telefon nasıl olurda 200 TL'ye satılır.Orjinal mı? yoksa Çakma mı?.Programı sunan pazarlama elemanları özge hanım ve bülent bey çok iyi pazarlamacı tüketiciyi nasıl etkileyeceklerini çok iyi biliyorlar,bunun sadece radyo dinleyicilerine özel bir kampanya olduğunu ve ilk arayan 30 kişiye vereceklerini söyleyip tüketiciyi kızıştırıyorlar.Oysa gerçek tabi ki bu değil,zaten reklam banttan yayınlanıyor ve 15 dakikada bir tekrarlanıyor,yani adamlar günde yaklaşık en az 2000-3000 arası telefon satıyorlar.fakat işin ilginç yanı bu konuda şikayetvar gibi siteleri taradığımda en ufak bir şikayet bulamadım.

Siz okuyuculardan ricam eğer bu tür bir kampanyaya katıldıysanız lütfen diğer tüketicileri aydınlatmak adına tecrübelerinizi altta bulunan yorum kutucuğuna yazarak paylaşmanız.Eminim ki bu konuda muzdarip olan ve aldatıldığını düşünen pek çok insan var ama ne yapacaklarını bilmedikleri için seslerini çıkartmıyorlar.Ama en azından başınızdan geçenleri diğer okuyucularımızla paylaşarak onlara yol gösterebilirsiniz.

17 yorum:

  1. insanlarla neden oynuyorlar, çok ayıp gerçekten bu böyle bir radyoya yakışır bir davranış değil kınıyorum.

    YanıtlaSil
  2. dolandırıcı bunlar inanmayın.
    kardeşim aldı kutu üzerinde galaksi yazıyor. ancak içinden galaksi marka saat çıktı sanırım 5 tl etmez.
    bu a.q. ç. radyoculuk adı altında içkagıt yapıolar. bunca millet duyuyo bunu fakat adalet ve kalkınma duymuyor. bunun neresi yasal. şimdi dersiniz ki 1500 tl olan şeyi kim 200 tl ye verir, niye kanıyorsunuz diye. adı üstünde kampanya ve ilk 30 kişiye dio. adamlar reklamdan bile enaz 10 katını kazanır. herkes promosyon yapıyor. araba bile hediye ediyorken telefon basit bir kampanya kalır. esas önemli olan adaletin nerede olduğu. biz çıkıp internetten yazı yazarsak idama kadar yargılanma yapılır. adalet ayaklar altına alınmaya çalışılıyor ama hiç kimsenin sesi çıkmıyor.

    YanıtlaSil
  3. ben aradım sanırım bu hafta içinde gelecek unutmazsam aldıktan sonra buraya yazacağım...telefonda orjinal mi diye sordum evet dediler...2 yıl da garantiliymiş. hiç olmadı 200 e alır 250 ye s3 görüntülü telefon isteyen birine satarım memleketimde çakmaya bağımlı insanlar oldukça TİCARET YAPMAK SUÇ MU ?

    YanıtlaSil
  4. Yahu arkadaş nasıl kanıyorsunuz nasıl inanıyorsunuz anlamış değilim. Bu ırspı çıcıklarını arıycam bi gün diycem bu özge kaşarının kaç tane telefonu oldu bi de bu özge kaşarı yarım saatte bir maaşş mı alıyor. 1500 liraymış da 200 tl ye veriyorlarmış da efendim 30 kişiye ödülmüş de. Ulan 100 liralık çin çakmasını kakalıyacaklar haberi yok milletin. Hayır bakıyorum bir de interneti kullanan eline elektronik alet almış kişiler sipariş ediyor ona tilt oluyorum. Bu "bülent hocam hoşgeldiiiiinnn" böğürtüsünü duyduğum anda zaten o özgeyi alıp bizim mahalledeki sokak köpeklerine düdüklettiresim geliyor. Hayır bülent denen itin nası bi işyeri varsa zayıflama ilacı satıyor telefon satıyor benzin tasarruf şeysi satıyor. Ne shit ararsan var. Ya asıl bombaya ne demeli. "bedava gönderiyorum." yalanınızı iskeleyim. 20 tl kargo parasıymış. Ulan zaten sattığın boku 3-5 dolara çinden getirdin. Büyük ihtimalle kaçak getirdin. Kargo parası adı altında satıyon. Milleti kekliyon gavat. Fazla uzatmayayım, bu damga fm'in her yarım saatte bir verdiği bu iğrenç reklam trafiğinden kısaca anlaşılıyor ki; damga fm al sana şu para ananı da "bülent hocam hoşgeldiiiin"e, 20 tl kargo parasına bedava gönder desen, yapacaklar. Bu arada son sözüm, bülentn hocam seni ve yanındaki kaşarı amk gazetesine havale ediyorum amk.

    YanıtlaSil
  5. sakın inanmayın böyle şeylere trident s3 modelini getiriyolar tahtakalede 50tl gidin ordan alın size kargocu değil kendi adamları getiriyor ve kutuyu açtırmadan parayı alıp gidiyolar böyle şeylere inanmayın şikayet için numarayı aradınızda radyo kanalından aldınız orayı arayın diyolar sahtekarlar bunlar ben avukat oldum için yemedim yiyen çok kişi var dikkat edin

    YanıtlaSil
  6. selam arkadaslar inanmayin s 3 yerine golt maka geliyor sadece bataryasi nokia kaba ve kasasi cok kalin irtibat numaralari yok ama ben tesbit ettim e mahkemeye rdim ayrica bimere yazdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim kardeşim de aynı hatayı yapmış bana teli çok acil verir misiniz ,açmıyorlar ben de tüketici haklarına şikayet edeceğim,ürünü s4 samsung demişler alakası yok.Pazar malı gibi isimisiz bir şey 230 tl ödem,ş kapıda resmen dolandırılmış muhatap yok.Lütfen tele ulaşan hemen bana yazsın...

      Sil
  7. MRB BENDE ARADIM GOLD MABİLE DİYE ÇAKMA BİŞEY GELDİ.AYRICA GARANTİSİ BİLE YOK.TOPLAMA BATARYA NOKIA.NORMALDE İNANMAZDIM BOŞ ANIMA GELDİ GALİBA AMA BIRAKMAYACAM PEŞİNİ MAHKEMEYE DE VERECEM.SİZDE VERİN.ŞİKAYET EDİN YEDİRMEYİN HAKKINIZI BU PİSLİKLERE.

    YanıtlaSil
  8. amk sahte gelirse kapıdan donerler!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  9. bu radyoda yapan şerefsizlerin allah yedirmesin dolandırılan insanların parasını

    YanıtlaSil
  10. Dolandırıcı bunlar 2saat içinde 6tane mesaj attım sadece 1tanesini okudu.30liram boşuna gitti.Şerefsizler. 2 Saat boyunca hep sonkez dinletiyorum diyor.

    YanıtlaSil
  11. allı ballı telefonu anlatıyosunuz negarantisi belgesi vardiyosunuz telefonda hiç bir özellik yok yok wi-fi vardiyosunuz o bile yok nasıl bir telefon satışı bilmiyorum o kurumun allah belasını versin adi şerefsizler şalışıyo diyorsunuz telefon açılöıyo bile bu kurumun allah cezasını versin adi şerfsizler deli kanlıysan buraya yorum yap adi şerefsizler

    YanıtlaSil
  12. Ben de Sipariş Verdım .. Yarın Gelıcek Telefona Mesaj Atmışlar Gününü . Ve Bi Şeklıne Bakayım netten dedım adını yazınca şıkayet war yanlış telefon özellıksız telefon gönderıyorlar mış ve yarın gelınce ben parayı teslım etmeden önce adamın önunde acıp ıncelıcem ıstedıgım gıbı telefon deılse telefonu werıcem ona göndercem 3s benzesın sahte olsun özellıklı olsun ama ıstedıgım gıbı telefon olsun sağlam olsun

    YanıtlaSil
  13. Bizde o boku yedik ama tlf acmiyorlar kapiya gelince yolverecegz ustune bide bir kamyon dayagi yiyecek rahatina bakacakalr ben sikaytici oldum bile savcilimtan.haber bekliyoruz ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sikayettçi olan arkadaslar durumlari ve sonuçlari paylasalim lutfen..birbirimize destek çikalim, bu serefsizlere dolandiricilara hakkimizi yedirmiyelimm..

      MAHKEMEDEN SONUC ALAN YORUM YAPSIN

      Sil
  14. MAKEMEYE VEREN ARKADASLAR BIR SONUC VARMI,,

    YanıtlaSil
  15. Hiç kimse tanımadığı bir başkasına tutupta zararına ürün ve mal vermez. Bu dolandırıcılara asla itibar etmeyelim ve hakkımızı yedirmeyelim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...